Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003148 xcla^"
  1. ŠKUTKOVÁ, Jana. Efektívnejšia direct mailová kampaň : aj tu treba dobrú myšlienku, dôslednú realizáciu a nové prístupy. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 68.
    článok

    článok

  2. ŠKUTKOVÁ, Jana. Osvedčené recepty na reklamné texty. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 7, s. 44-45.
    článok

    článok

  3. ŠKUTKOVÁ, Jana. Malý marketingový rozpočet vyžaduje veľké nápady : priamy e-marketing - jednoduché meranie efektívnosti a náklady pod kontrolou. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 20091216. ISSN 1337-9798, 2009, roč. 1, č. November/December, s. 74 - 75.
    článok

    článok

  4. Ako vytvoriť atraktívny firemný blog. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 6, s. 41-43.
    článok

    článok

  5. ŠVÁCHA, Zdeněk. Direct marketing-perspektiva bez hranic. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 1.
    článok

    článok

  6. BORIS, Daniel. Bezadresný mailing. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Október 1999, č. 10, s. 15.
    článok

    článok

  7. LAUKO, Henrich. Bezadresný mailing ako nástroj direct marketingu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, September 1998, č. 9, s. 14.
    článok

    článok

  8. VOJTUŠOVÁ, Alžbeta. Malá násobilka direktmarketingu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 14.
    článok

    článok

  9. VOJTUŠOVÁ, Alžbeta. Malá násobilka direkt marketingu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Máj 1998, č. 5, s. 17.
    článok

    článok

  10. ŠTOFKOVÁ, J. - TABAČKOVÁ, D. Marketing a reklama v telekomunikáciách. In Trend, 1995, roč. 5, č. 47, s. 19A.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.