Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003167 xcla^"
  1. HAVÍŘ, David. Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation. In Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2021. ISSN 1802-8527, 2021, roč. 15, č. 37, s. 43-60.
    článok

    článok

  2. HANULÁKOVÁ, Eva. Marketingové prostredie firmy : ako sa vyhnúť rizikám a využiť príležitosti trhu. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 8-9.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.