Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003167 xkni^"
  1. Critical marketing : contemporary issues in marketing. Chichester : John Wiley & Sohn, Ltd., 2008. 401 s. ISBN 978-0-470-51198-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. System informacji marketingowej a decyzje rynkowe przedsiebiorstwa : wybrane problemy. Katowice : Wydawnictwo Uczelniane, 1998. 126 s. Studia Ekonomiczne, 2. ISBN 83-87265-88-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. KULHAVY, Ernest. Skici k marketingu. [Z něm. prel.] Gustav Tomek. 1. vyd. Praha : Victoria Publ., 1993. 140 s. ISBN 80-85605-61-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  4. ASSAEL, Henry. Marketing management : strategy and action. Boston : Kent Publishing Company, 1985. 750 s. ISBN 0-534-04788-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.