Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003167 xpca^"
  1. LITOMERICKÝ, Juraj. Makromarketing cestovného ruchu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 120 s. [6,356 AH]. ISBN 978-80-225-3146-7. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  2. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Analýza marketingového makroprostredia miest a obcí v Slovenskej republike. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 55-64.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.