Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 579  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003176 xcla^"
  1. MASÁR, Ivan. Potravinový odpad v maloobchode a gastroslužbách. In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1335-7808, 2025, roč. 25, č. 3-4, s. 5-9.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené174 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. KAPITÁN, Peter. Zákazník chce v obchode vždy viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  3. Retail parky majú investičný potenciál. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 3, s. 30-31.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF208.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  4. DRAHOVSKÝ, Ľubomír. Dvojmiliardová hranica tržieb prekonaná. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 80, (2024.
    článok

    článok

  5. HUBINSKÁ, Veronika. Reťazce vstupujú do neznámych vôd. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 6, s. 26-30.
    článok

    článok

  6. ZIMERMANOVÁ, Katarína. Využívanie hotovostného a bezhotovostného platobného styku vo vybraných podnikoch maloobchodu v podtatranskom regióne. In Acta aerarii publici : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2024. ISSN 1336-8818, 2024, roč. 21, č. 2, s. 64-76.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF846.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. Automatizácia ako kľúč k budúcnosti retailu: KNOWINSTORE a bezobslužné predajne. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 7, s. 8-9.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF286.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  8. Predajne na vidieku skvalitňujú život. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 79, (2024.
    článok

    článok

  9. LACZKO, Martin. Začali sme nakupovať vo veľkom. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 2, s. 6-8.
    článok

    článok

  10. BILKOVÁ, Kristína - ČULÁKOVÁ, Katarína - KRIŽAN, František. The COVID-19 Pandemic Impact on Changes in Retail and Service Sales Over Time and Space: A Case Study of Slovakia. In Geografický časopis : [recenzovaný vedecký časopis]. - Bratislava : Geografický ústav SAV, 2024. ISSN 0016-7193, 2024, roč. 76, č. 3, s. 203-219.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.6 MBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.