Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003177 xcla^"
  1. DRAHOVSKÝ, Ľubomír. Obchod prežíva priaznivé obdobie. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 32, (2016.
    článok

    článok

  2. TOMAN, Miloš. Buďte dobrým susedom. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2012. ISSN 1805-0549, september/október 2012, roč. 2, č. 7, s. 22-23.
    článok

    článok

  3. TOMAN, Miloš. Urobte zo zákazníka svojho priateľa. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2011. ISSN 1805-0549, september-október 2011, roč. 1, č. 1, s. 14-15.
    článok

    článok

  4. HOLUBCOVÁ, Alena. Model ABC v praxi. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, jún 2005, roč. 4, č. 2, s. 43-49.
    článok

    článok

  5. RESHETNIKOVA, Iryna L. Osnovnyje tipy ukrainskich magazinov v uslovijach tranzitivnoj ekonomiky. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 95-99.
    článok

    článok

  6. Uzatvorený kruh drogérií. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2002. ISSN 1335-2008, október 2002, roč. 7, č. 10, s. 26-39.
    článok

    článok

  7. Maloobchodné značky sa diferencujú. In Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2002. ISSN 1335-9266, 2002, roč. 6, č. 9, s. 26-27.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.