Výsledky vyhľadávania
- KAĽUHA, Pavol - STRIČÍK, Michal. Zelený marketing. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 45-51. VEGA 1/0338/22.
- KORČOKOVÁ, Marína. Vplyv trvalo udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081, 2022, roč. 15, č. 4, s. 259-276. VEGA 1/0505/22.
- KÓŇA, Jakub - ZEMANOVÁ, Lenka. Environmental Aspects and Perception of AIRBNB Providers and Customers. In DOKBAT 2022. International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022. ISBN 978-80-7678-101-6, pp. 229-240. I-22-101-00.
- GRANČIČOVÁ, Katarína - HRUŠOVSKÁ, Dana. Eko cítenie spotrebiteľov : vedecká monografia. Recenzenti: Štefan Majtán, Daniela Rybárová. 1. vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. CD-ROM 132 s. [9,23 AH]. VEGA 1/0708/20. ISBN 978-80-7556-124-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- CHYGRYN, Olena et al. Green Brand as a New Pattern of Energy-efficient Consumption. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2022, vol. 13, no. 3, pp. 78-87. 0122U000788, 0120U102002.
- HANULÁKOVÁ, Eva. Spotrebiteľské správanie a elektromobilita. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4761-1, s. 55-65 online. VEGA 1/0046/20.
- FRANCOVÁ, Zuzana. Možnosti využitia marketingu v cirkulárnej ekonomike. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 5-16 online. VEGA 1/0587/19.
- CHOMOVÁ, Katarína. A Typology of Sustainability Innovations. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 17-24 online.
- CHOMOVÁ, Katarína. Evolution of Sustainability in Marketing. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113, pp. 34-42 online.
- VERNEROVÁ, Dominika. Environmentálne aspekty služieb v oblasti distribúcie a logistiky výrobkov. In MERKÚR 2019. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4657-7, s. 274-282 online.