Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 64  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003214 xpca^"
  1. KAĽUHA, Pavol - STRIČÍK, Michal. Zelený marketing. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 45-51. VEGA 1/0338/22.
    článok

    článok

  2. KORČOKOVÁ, Marína. Vplyv trvalo udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081, 2022, roč. 15, č. 4, s. 259-276. VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  3. KÓŇA, Jakub - ZEMANOVÁ, Lenka. Environmental Aspects and Perception of AIRBNB Providers and Customers. In DOKBAT 2022. International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022. ISBN 978-80-7678-101-6, pp. 229-240. I-22-101-00.
    článok

    článok

  4. GRANČIČOVÁ, Katarína - HRUŠOVSKÁ, Dana. Eko cítenie spotrebiteľov : vedecká monografia. Recenzenti: Štefan Majtán, Daniela Rybárová. 1. vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. CD-ROM 132 s. [9,23 AH]. VEGA 1/0708/20. ISBN 978-80-7556-124-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. CHYGRYN, Olena et al. Green Brand as a New Pattern of Energy-efficient Consumption. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2022, vol. 13, no. 3, pp. 78-87. 0122U000788, 0120U102002.
    článok

    článok

  6. HANULÁKOVÁ, Eva. Spotrebiteľské správanie a elektromobilita. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4761-1, s. 55-65 online. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  7. FRANCOVÁ, Zuzana. Možnosti využitia marketingu v cirkulárnej ekonomike. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 5-16 online. VEGA 1/0587/19.
    článok

    článok

  8. CHOMOVÁ, Katarína. A Typology of Sustainability Innovations. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 17-24 online.
    článok

    článok

  9. CHOMOVÁ, Katarína. Evolution of Sustainability in Marketing. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113, pp. 34-42 online.
    článok

    článok

  10. VERNEROVÁ, Dominika. Environmentálne aspekty služieb v oblasti distribúcie a logistiky výrobkov. In MERKÚR 2019. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4657-7, s. 274-282 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.