Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003216 xpca^"
  1. VAŠKOVÁ, Linda. Interactive Marketing in Property Development - Smart Buildings. In EDAMBA 2019. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4704-8, pp. 531-538 online. KEGA 016EU-4/2019.
    článok

    článok

  2. KORAUŠ, Antonín - ŠÍP, Roman. Výzvy a trendy v customer relationship management. In Nástroje environmentálnej politiky 2015. medzinárodná vedecká konferencia. Nástroje environmentálnej politiky 2015 : zborník príspevkov z 5. medzinárodnej vedeckej konferencie: Bratislava, 18. jún 2015. - Žilina : STRIX, 2015. ISBN 978-80-89753-05-5, s. 54-56.
    článok

    článok

  3. ŠLOSÁR, Róbert. Hodnota o ktorej ani nevieme. In Marketing Lounge : nezávislá nezisková open-source internetová stránka venovaná problematike súčasných a budúcich trendov v marketingu. - San Francisco : WordPress Foundation, 2015, 2015, č. 12, s. [1-3] [1,64 NS] online. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    článok

    článok

  4. KITA, Jaroslav. Modelovanie ako základný prístup od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, 182-192, CD-ROM. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  5. MIKLOŠÍK, Andrej. Vybrané komponenty budovania značky v prostredí e-biznisu. In Trendy budovania a riadenia značky 1. vydanie : zborník príspevkov v rámci projektu VEGA 1/1051/11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2011. ISBN 978-80-223-3168-5, s. 64-71. VEGA 1/1051/11.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.