Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003217 xcla^"
  1. GÚČIK, Marián. Holistický marketing v praxi cestovného ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660, 2018, roč. 51, č. 1, s.58-61.
    článok

    článok

  2. GÚČIK, Marián. Zameranie na zákazníka v cestovnom ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660, 2016, roč. 49, č. 3, s. 184-188.
    článok

    článok

  3. KOVÁČIKOVÁ, Ivana. Holistický marketing. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 177-180.
    článok

    článok

  4. ČIHOVSKÝ, Martin. Interný marketing - neoddeliteľná súčasť externého marketingu. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2007. ISSN 1337-4990, 2007, roč. 1, č. 1, s. 5-12.
    článok

    článok

  5. KAPOUN, Josef. Marketing bánk z praktického hľadiska. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2005. ISSN 1336-393X, November 2005, roč. 5, č. 11, s. 10-11.
    článok

    článok

  6. ČIHOVSKÝ, Martin. Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy na trhu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 43-46.
    článok

    článok

  7. ŠTEFKO, Róbert. Interný marketing a implikácie teórie relatívnej kompenzácie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 31-34.
    článok

    článok

  8. RONEC, Miloš. Interný marketing nie je riadenie ľudských zdrojov. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 10, s. 4-5 [slov. časť].
    článok

    článok

  9. ŠTEFKO, Róbert. Teória súťaže v internom marketingu univerzít. In E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609, 2003, roč. 6, č. 1, s. 62-67.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.