Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003217 xpca^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KORČOKOVÁ, Marína - OŽVOLDOVÁ, Katarína. Interný a personálny marketing. Recenzovali: Viera Čihovská, Marta Pavliková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 221 s. [13,30 AH]. ISBN 978-80-225-4977-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 3]
  2. VAŠKOVÁ, Linda. Working Environment and Job Satisfaction Enhancing Employee’s Motivation and Productivity via Smart Office Devices. In MERKÚR 2019. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4657-7, s. 267-273 online. KEGA 016EU-4/2019.
    článok

    článok

  3. HANULÁKOVÁ, Eva - DAŇO, Ferdinand. Integration of the Circular Economy System Into the Company Operation. In Digitalization & Smart Green (R)evolution. International Scientific Conference. Digitalization & Smart Green (R)evolution : The Proceedings of the International Scientific Conference, 15th–16th November 2018, (Bratislava, Slovakia). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4588-4, pp. 48-55. VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok

  4. ŠTEFKO, Róbert et al. Úvod do marketingu služieb. Recenzovali: Nora Štangová, Zoltán Rózsa. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2012. 106 s. [5,3 AH]. ISBN 978-80-89568-35-2.
  5. HANULÁKOVÁ, Eva - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Poradenstvo v oblasti interného marketingu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 193-202. VEGA 1/0333/11, VEGA 1/0047/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  6. LIESKOVSKÁ, Vanda - BAČO, Tomáš - GAZDA, Vladimír. Špecifiká marketingu vo verejnej správe. In Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2009. ISSN 1335-7182, 2009, roč. 10, č. 1, s. 93-101.
    článok

    článok

  7. MATULČÍKOVÁ, Marta. Marketing vzdelávacej inštitúcie. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : IURA EDITION, 2007. ISSN 1336-9849, 2007, č. 4, s. 7-10.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.