Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003224 xcla^"
  1. GEMBICKÁ, Eva. Aktuálne možnosti spolupráce pre výrobcov regionálnych produktov so zameraním na značku Regionálny produkt Podpoľanie. In Geografické informácie : časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. ISSN 1337-9453, 2023, roč. 27, č. 1, s. 22-38.
    článok

    článok

  2. RAJČÁK, Milan. Je marketingová komunikácia slovenských krajov s verejnosťou postačujúca? In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 345-352 online.
    článok

    článok

  3. KABUS, Judyta. Marketing in Tourism. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2015. ISSN 2464-6733, 2015, vol. 5, no. 1, pp. 34-37.
    článok

    článok

  4. RENTKOVÁ, Katarína - KLAČANSKÁ, Petronela. Krajinné výstavy ako marketingový nástroj zameraný na rozvoj regiónov. In V. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 9. listopadu 2012. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2012]. ISBN 978-80-7248-800-1, s. [1-10].
    článok

    článok

  5. ŠČASNOVIČOVÁ, Ivana. Marketing rozvoja obcí a regiónov. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 227-235.
    článok

    článok

  6. JEŽKOVÁ, Renáta. Dôvody uplatňovania marketingu v mestách a regiónoch. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523, 2010, roč. 3, č. 1, s. 2-6.
    článok

    článok

  7. JEŽKOVÁ, Renáta. Organizovanie a financovanie mestského marketingu. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523, 2010, roč. 3, č. 2, s. 3-7.
    článok

    článok

  8. OTRUBČÁK, Peter. Vývoj regionálneho a mestského marketingu. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2007. ISSN 1336-3727, 2007, roč. 5, č. 2, s. 141-147.
    článok

    článok

  9. SENOHRÁBEK, Jan. Jak na efektivní geomarketing? In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315, 2005, roč. 9, č. 6, s. 60-61.
    článok

    článok

  10. HOFMAN, Jiří. Regionální inspirace pro marketing. In Ekonomika firiem 2004. Medzinárodná konferencia. Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie). - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004. ISBN 80-225-1879-4, s. 525-529.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.