Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003224 xkni^"
  1. Tourists' behaviors and evaluations. Edited by: Arch G. Woodside, Metin Kozak. Bingley : Emerald, 2014. xv, 133 s. Advances in culture, tourism and hospitality research, Volume 9. ISBN 978-1-78441-172-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. BUČEK, Milan et al. Regionálny rozvoj : novšie teoretické koncepcie. Recenzenti Jozef Tvrdoň, Jozef Búšik. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006, dotlač 2008. 269 s. ISBN 80-225-2151-5. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]
  3. BÚŠIK, Jozef. Regionálny manažment a marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 104 s. ISBN 80-225-2193-0. [Počet ex. : 7, z toho voľných 6, prezenčne 1]
  4. KOTULIAKOVÁ, Petra. Priemyselný park ako produkt mestského a regionálneho marketingu : dizertačná práca. Školiteľ: Jozef Tvrdoň. Bratislava, 2006. 149 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. PAULIČKOVÁ, Renáta. Regionálny a mestský marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Milan Buček. Bratislava, 2005. 156 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. PAULIČKOVÁ, Renáta. Regionálny a mestský marketing. Bratislava : Eurounion, 2005. 132 s. ISBN 80-88984-72-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. VAŇOVÁ, Anna. Marketing územia mesta Kremnica : dizertačná práca. Školiteľ: Marta Kulčáková. Bratislava, 2004. 175 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. ČIMO, Jozef et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Ekonóm, 2002. 275 s. ISBN 80-225-1640-6. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.