Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003224 xpca^"
  1. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína. Návrh produktov cestovného ruchu Dolného Zemplína s cieľom zvýšenia návštevnosti. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XII.. International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XII. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from an 12. International Scientific Conference, September 16th – 18th, 2020 (Košice-Rajecké Teplice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4772-7, s. 25-30 online.
    článok

    článok

  2. SCHULZE, Susanne. Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 937-945 online. VEGA 1/0100/13 (50%), I-15-102-00 (50%).
    článok

    článok

  3. KRNÁČOVÁ, Paulína - HYKISCHOVÁ, Katarína. Podpora predaja regionálnych produktov na Slovensku. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 26-41 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  4. ORGONÁŠ, Jozef. Marketingom pre úspech v spoločnom podnikaní v turizme. In Rozvoj regiónu, propagácia kultúry, mládeže, športu, tradícií a cezhraničnej spolupráce. odborná konferencia. Rozvoj regiónu, propagácia kultúry, mládeže, športu, tradícií a cezhraničnej spolupráce : zborník z odbornej konferencie 1. workshopu: Šamorín- Čilistov, 1. októbra. 2015. - Šamorín- Čilistov : Združenie regionálneho rozvoja cestovného ruchu a ŠK Kormorán, 2015, s. 12-19.
    článok

    článok

  5. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu. In Trendy v podnikání 2013 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 14. - 15. listopadu 2013. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2013. ISBN 978-80-261-0321-9, s. [1-6] CD-ROM. VEGA 1/0100/13.
    článok

    článok

  6. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 46-57. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  7. 2. zimný seminár regionálnej vedy. 2. zimný seminár regionálnej vedy : zborník príspevkov : Nový Smokovec, Vysoké Tatry 21.-24.3.2012. Editori: Štefan Rehák, Miroslav Šipikal, Valéria Szitásiová, Tomáš Černěnko. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. CD-ROM [180 s.]. ISBN 978-80-225-3422-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  8. ŠTEFKO, Róbert et al. Úvod do marketingu služieb. Recenzovali: Nora Štangová, Zoltán Rózsa. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2012. 106 s. [5,3 AH]. ISBN 978-80-89568-35-2.
  9. MEGYESIOVÁ, Silvia - HUDÁK, Matej. Komparácia vybraných krajov Slovenska prostredníctvom ukazovateľov priemyslu. In Marketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník k internému grantu GAMA/10/3 Prierezové analýzy nových trendov a výziev v oblasti marketingových aplikácií. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, 2011. ISBN 978-80-555-0277-9, s. 176-183. VEGA 1/1339/10.
    článok

    článok

  10. MIŠÚNOVÁ, Ema. Konkurencieschopnosť a cestovný ruch vidieckych regiónov. In Konkurenceschopnost a udržitelný rozvoj malých měst a venkovských regionů v České republice : mezinárodní vědecká konference konaná dne 9. listopadu 2011 v Kutné Hoře. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2011. ISBN 978-80-261-0094-2, s. 144-162 online. Dostupné na : <http://www.fek.zcu.cz/doc/svrr/P3%20Je%C5%BEek_Ka%C5%88ka%20Konkurenceschopnost%20a%20udr%C5%BEiteln%C3%BD%20rozvoj%20mal%C3%BDch%20m%C4%9Bst%20a%20venkov%20region%C5%AF.pdf>
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.