Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003225 xpca^"
  1. HOJDIK, Vladimír - ŠLOSÁR, Róbert. Characteristics of selected online marketing metrics. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4429-0, pp. 165-174 online. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok

  2. SOCHA, Luboš et al. The concept of multi-level marketing. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 4th international scientific conference : october 20 - 21, 2016, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4293-7, s. 218-226 online.
    článok

    článok

  3. GRANČIČOVÁ, Katarína - HRUŠOVSKÁ, Dana. Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku. In Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2015. ISSN 1805-0603, 2015, č. 1, s. 3-12 online. VEGA 1/0100/13.
    článok

    článok

  4. SKIRČÁK, Michal - PÓLYA, Attila. Ponuka last minute v prostredí internetu. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-4].
    článok

    článok

  5. HUDÁK, Matej. E-služby v podmienkach Slovenskej republiky. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód III. (2012) : zborník príspevkov z III. medzinárodnej vedeckej konferencie : 12. - 13. 4. 2012 Košice, Slovenská republika. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3440-6, s. 43-48.
    článok

    článok

  6. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 470-483. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  7. GRANČIČOVÁ, Katarína - DUBCOVÁ, Gabriela. Nové trendy v marketingu a marketingovej komunikácii - vybrané problémy. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 61-74. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

  8. OLEXOVÁ, Romana. Využitie e-marketingu pri marketingovej komunikácii služieb so zameraním na zážitkové produkty. In Nové trendy v marketingu : zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-331-3, s. 99-112.
    článok

    článok

  9. MAJTÁN, Štefan - NEMEČKOVÁ, Soňa - ŠTETKA, Peter. Analýza využívania sociálnych médií na Slovensku. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 325-330. VEGA 1/0358/10.
    článok

    článok

  10. ŠTETKA, Peter. Využívanie sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie. In Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2, s. 1-11.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.