Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 35  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003226 xcla^"
  1. SHEMYATIKHINA, L. - SHIPITSYNA, K. - USHEVA, M. Marketing Management of a Nonprofit Organization. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. ISSN 2585-7258, 2020, vol. 14, no. 1, pp. 19-29.
    článok

    článok

  2. ZARNADZE, Giorgi. Social Marketing as a Social Technology. In MERKÚR 2019. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4657-7, s. 283-288.
    článok

    článok

  3. MERHAUT, Marek - CHADT, Karel. Sociokulturní problematika managementu neziskového sektoru v kontextu sociálního marketingu. In Fórum sociální politiky : odborný recenzovaný časopis. - Praha : Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, 2019. ISSN 1802-5854, 2019, roč. 13, č. 2, s. 19-22.
    článok

    článok

  4. RESHETNIKOVA, Iryna L. Fair Trade as a Modern Tool of Socially Responsible Marketing: Global Trends and Prospects of Application in Ukraine. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2019. ISSN 1335-9746, 2019, roč. 18, č. 1, s. 7-18.
    článok

    článok

  5. GRMAN, Pavol - KAPSDORFEROVÁ, Zuzana. Spoločenská zodpovednosť v malých a stredných podnikoch na Slovensku a v Rusku. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2018. ISSN 1337-2955, máj 2018, roč. 14, č. 1, s. 43-49.
    článok

    článok

  6. DIEDRICH, Marcus. Everyday Internet Use. How do End Users Use the Mobile Internet? In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 1, s. 21-29.
    článok

    článok

  7. MAZURKIEWICZ, Anna - PIZŁO, Wojciech. Social marketing - a concept of marketing management. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944, 2016, roč. 11, č. 1, s. 35-42.
    článok

    článok

  8. VELICKÝ, Peter. Synapsie komerčného a sociálneho marketingu. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 63-67 online.
    článok

    článok

  9. MUSOVÁ, Zdenka. Spoločenská zodpovednosť v marketingových aktivitách podnikov. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2016. ISSN 1337-0839, 2016, roč. 10, č. 1, s. 12-23.
    článok

    článok

  10. ŠIMÍKOVÁ, Ivana. Možné důsledky implementace zákona o sociálních službách perspektivou kritiky modelu New Public Management. In Sociální práce : recenzovaný odborný časopis. - Brno ; Ostrava : Asociace vzdělavatelů v sociální práci : Fakulta sociálních studií Ostravské univerzity v Ostravě, 2015. ISSN 1213-6204, 2015, roč. 15, č. 1, s. 24-35.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.