Výsledky vyhľadávania
- Branding post-communist nations : marketizing national identities in the "new" Europe. Edited by Nadia Kaneva. New York : Routledge, 2012. xii, 254 s. Routledge research in cultural and media studies, 33. ISBN 978-0-415-88275-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Professionals' perspectives of corporate social responsibility. Berlin : Springer-Verlag, 2009. xviii, 445 s. ISBN 978-3-642-02629-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Spoločenský marketing : prípadové štúdie. Recenzovali: Kornélia Richterová, Zuzana Pokojná. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 120 s. ISBN 80-225-1619-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 1]
- HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Spoločenský marketing. Recenzovali: Kornélia Richterová, Zuzana Pokojná. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 222 s. ISBN 80-225-1409-8. [Počet ex. : 13, z toho voľných 11, prezenčne 1]
- KOTLER, Philip. Marketing management : analysis, planning, implementation, and control. 7. ed. Englewood Cliffs : Prentice Hall, 1991. 756 s. ISBN 0-13-552480-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]