Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003238 xcla^"
  1. MARIAŠ, Miroslav. Obchodná terminológia a informačné technológie obchodných činností. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 77-81.
    článok

    článok

  2. VÍTEK, M. Fuzzy myšlení. In Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720, 1997, roč. 32, č. 6, s. 75-77.
    článok

    článok

  3. GEURRIEN, B. Les bases du modele néo-classique. In Problemes économiques, 1992, č. 2277, s. 1-5.
    článok

    článok

  4. BEED, C. - KANE, O. What is the critique of the mathematization of economics? In Kyklos : Internationale Zeitschrift für Sozialwissenschaften. - Basel : Helbing & Lichtenhahn. ISSN 0023-5962, 1991, jg. 44, nr. 4, s. 581-612.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.