Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003247 xcla^"
  1. OOGARAH HANUMAN, Vanisha et al. A Conceptual Framework Illustrating the Impact of Brand Pages on Brand Commitment in Mauritius. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2018. ISSN 0323-262X, 2018, roč. 47, č. 2, s. 143-161.
    článok

    článok

  2. BLAŽEJ, Ján. Čarovný ostrov Maurícius. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2005. ISSN 1335-4620, č. 47-48, s. 55-56.
    článok

    článok

  3. SCHÖNWIESNER, Roman. India sa začína prebúdzať. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684, 17. apríla 2002, roč. 12, č. 16, s. 6A.
    článok

    článok

  4. SCHLOSSER, Gabriel. Maurícius. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1999. ISSN 1335-0900, Október 1999, roč. 7, č. 10, s. 19.
    článok

    článok

  5. Mauricius: Víc než zázrak. In Sociální politika, 1995, roč. 21, č. 7-8, s. 34-35.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.