Výsledky vyhľadávania
- OOGARAH HANUMAN, Vanisha et al. A Conceptual Framework Illustrating the Impact of Brand Pages on Brand Commitment in Mauritius. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2018. ISSN 0323-262X, 2018, roč. 47, č. 2, s. 143-161.
- BLAŽEJ, Ján. Čarovný ostrov Maurícius. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2005. ISSN 1335-4620, č. 47-48, s. 55-56.
- SCHÖNWIESNER, Roman. India sa začína prebúdzať. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684, 17. apríla 2002, roč. 12, č. 16, s. 6A.
- SCHLOSSER, Gabriel. Maurícius. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1999. ISSN 1335-0900, Október 1999, roč. 7, č. 10, s. 19.
- Mauricius: Víc než zázrak. In Sociální politika, 1995, roč. 21, č. 7-8, s. 34-35.