Výsledky vyhľadávania
- CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu : pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. Brno : Computer Press, 2007. vii, 199 s. ISBN 978-80-251-1688-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- GODEFROY, Christian H. - GLOCHEUX, Dominique. Tajomstvo reklamného textu alebo ako písať listy, ktoré predávajú. Bratislava : Ister Science, 1997. 180 s. ISBN 80-88683-17-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
- SCHULTZ, Don E. - ROBINSON, William A. - PETRISON, Lisa A. Sales promotion essentials : the 10 basic sales promotion techniques... and how to use them. 2. ed. Lincolnwood : NTC Business Books, 1994. 197 s. ISBN 0-8442-3366-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]