Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 293  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003604 xpca^"
  1. PAJONK, Peter. Manažment nákupných rizík v priemyselných podnikoch: Prehľadový článok. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 92-104. VEGA 1/0462/23.
    článok

    článok

  2. KOCÚROVÁ, Nina - HAJDUOVÁ, Zuzana - LASKOVSKÝ, Vladislav. Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 186-194.
    článok

    článok

  3. ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  4. ORESKÝ, Milan. Biznis marketing. Recenzenti: Anna Vaňová, Pavol Konštiak. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2023. [267 s., 17,12 AH]. ISBN 978-80-8090-682-5.
  5. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Udržateľnosť v módnom priemysle. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 76-83. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok

  6. RUDÝ, Stanislav. Megatrendy v riadení priemyselu 4.0 a nákupu 4.0 v malých a stredných podnikoch (msp). In Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. : elektronický zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISBN 978-80-225-5001-7, s. 151.
    článok

    článok

  7. MANOVÁ, Eva. Alternatívy získavania emisných kvót pre podnik a ich zobrazenie v účtovníctve. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XX. (2022). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XX. (2022) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 17.-19.08.2022, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2022. ISBN 978-80-225-4997-4, s. 41-48.
    článok

    článok

  8. RUDÝ, Stanislav. Megatrendy v riadení MSP, priemysel 4.0 a nákup 4.0. In Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I.. Vedecký Workshop. Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. : elektronický zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISBN 978-80-225-5001-7, s. 84-94.
    článok

    článok

  9. HUDÁK, Matej. Nákupné správanie na internete počas pandémie covid-19. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIX. (2022). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIX. (2022) : Reviewed Proceeding of Posts from an 19. International Scientific Conference, July 27th – 29th, 2022, Košice - Rajecké Teplice. - Košice : KKM PHF, 2022. ISBN 978-80-225-4996-7, s. 12-18.
    článok

    článok

  10. KUCHTA, Martin. Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica. Recenzenti: Jakub Horváth, Peter Hacek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022. 184 s. [7,73 AH]. ISBN 978-80-225-4974-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.