Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 295  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003604 xpca^"
  1. PAJONK, Peter. Manažment nákupných rizík v priemyselných podnikoch: Prehľadový článok. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 92-104. VEGA 1/0462/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené446.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. ŠEDÍK, Peter et al. Buzzworthy Choices: A Comparative Insight into Honey Purchasing Factors in Slovakia and Hungary. In International Food Marketing Research Symposium. International Food Marketing Research Symposium : Proceedings. - Denmark : Aarhus University, 2024. ISBN 978-87-975487-0-7, pp. 49-52. VEGA 1/0310/24, RC ABT 313011T465, Drive4SIFood 313011V336.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené590 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. KORCSMÁROS, Enikö et al. The Impact of the Coronavirus Pandemic on SMEs in Term of Customer Centricity in Slovakia and Hungary. - Registrovaný: Scopus. In Data-Centric Business and Applications : Advancements in Information and Knowledge Management. - Cham : Springer Nature Switzerland, 2024. ISBN 978-3-031-62213-7, pp. 163-180.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF382.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. KOCÚROVÁ, Nina - HAJDUOVÁ, Zuzana - LASKOVSKÝ, Vladislav. Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 186-194.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 728.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Udržateľnosť v módnom priemysle. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 76-83. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené145.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  7. ORESKÝ, Milan. Biznis marketing. Recenzenti: Anna Vaňová, Pavol Konštiak. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2023. 269 s. [17,12 AH]. ISBN 978-80-8090-682-5. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  8. UITZ, Thomas Oliver - JANČÍKOVÁ, Eva. Analyzing Service Failures when Shopping for Supplements Online among College Students. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Management : Journal of Contemporary Management Issues. - Split : Ekonomski fakultet. ISSN 1331-0194, 2022, vol. 27, no. 1, pp. 17-30 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  9. FRANCOVÁ, Zuzana. Maloobchod ako súčasť obchodu so spotrebným tovarom. Recenzovali: Zdenka Musová, Peter Drábik. 1. vydání. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2022. 136 s. [5,44 AH]. ISBN 978-80-88356-11-0.
  10. RUDÝ, Stanislav. Megatrendy v riadení priemyselu 4.0 a nákupu 4.0 v malých a stredných podnikoch (msp). In Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. : elektronický zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISBN 978-80-225-5001-7, s. 151.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.