Výsledky vyhľadávania
- PAJONK, Peter. Manažment nákupných rizík v priemyselných podnikoch: Prehľadový článok. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 92-104. VEGA 1/0462/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 446.7 KB dostupné po prihlásení - ŠEDÍK, Peter et al. Buzzworthy Choices: A Comparative Insight into Honey Purchasing Factors in Slovakia and Hungary. In International Food Marketing Research Symposium. International Food Marketing Research Symposium : Proceedings. - Denmark : Aarhus University, 2024. ISBN 978-87-975487-0-7, pp. 49-52. VEGA 1/0310/24, RC ABT 313011T465, Drive4SIFood 313011V336.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 590 KB dostupné po prihlásení - KORCSMÁROS, Enikö et al. The Impact of the Coronavirus Pandemic on SMEs in Term of Customer Centricity in Slovakia and Hungary. - Registrovaný: Scopus. In Data-Centric Business and Applications : Advancements in Information and Knowledge Management. - Cham : Springer Nature Switzerland, 2024. ISBN 978-3-031-62213-7, pp. 163-180.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 382.4 KB verejne dostupné - KOCÚROVÁ, Nina - HAJDUOVÁ, Zuzana - LASKOVSKÝ, Vladislav. Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 186-194.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 728.5 KB dostupné po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Udržateľnosť v módnom priemysle. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 76-83. VEGA 1/0398/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 145.1 KB dostupné po prihlásení - ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
- ORESKÝ, Milan. Biznis marketing. Recenzenti: Anna Vaňová, Pavol Konštiak. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2023. 269 s. [17,12 AH]. ISBN 978-80-8090-682-5. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
- UITZ, Thomas Oliver - JANČÍKOVÁ, Eva. Analyzing Service Failures when Shopping for Supplements Online among College Students. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Management : Journal of Contemporary Management Issues. - Split : Ekonomski fakultet. ISSN 1331-0194, 2022, vol. 27, no. 1, pp. 17-30 online.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné - FRANCOVÁ, Zuzana. Maloobchod ako súčasť obchodu so spotrebným tovarom. Recenzovali: Zdenka Musová, Peter Drábik. 1. vydání. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2022. 136 s. [5,44 AH]. ISBN 978-80-88356-11-0.
- RUDÝ, Stanislav. Megatrendy v riadení priemyselu 4.0 a nákupu 4.0 v malých a stredných podnikoch (msp). In Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. : elektronický zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISBN 978-80-225-5001-7, s. 151.