Výsledky vyhľadávania

  1. ČAKANOVÁ, Lucia et al. Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World. In Wissenschaft und Forschung 2019 : Digitalisierung in Lehre und Management. - Berlin : uni-edition, 2019. ISBN 978-3-947208-11-1, s. 375-390. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  2. MAJDÚCHOVÁ, Helena - RYBÁROVÁ, Daniela. Podnikové hospodárstvo pre manažérov. Recenzenti: Štefan Majtán, Elena Fetisovová. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. [272 s.] [16,1 AH]. ISBN 978-80-571-0035-5.
  3. DUPAĽ, Andrej. Logistika. Recenzenti: Juraj Stern, Miroslav Majtán. Bratislava : Sprint 2 s.r.o., 2018. 287 s. [14,40 AH]. Economics. ISBN 978-80-89-710-44-7. [Počet ex. : 15, z toho voľných 5, prezenčne 3]
  4. KITA, Pavol. Zmeny v procese nákupného rozhodovania súčasného spotrebiteľa. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 9-24. VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok

  5. MAJDÚCHOVÁ, Helena et al. Podnikové hospodárstvo : praktické príklady a kontrolné testy. Recenzovali: Štefan Majtán, Elena Šúbertová. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 302 s. [13,5 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-804-1. [Počet ex. : 44, z toho voľných 23, prezenčne 7]
  6. JAROSSOVÁ, Malgorzata A. Attitudes and Selected Buying Behaviour of Slovak Consumers Related to Functional Foods - Preliminary Research. In Towaroznawcze problemy jakości. - Radom : Uniwersytet technologiczno-humanistyczny im. K. Pułaskiego, 2016. ISSN 1733-747X, 2018, vol. 54, no. 1, pp. 42-49. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok

  7. CIERNAK-EMERYCH, Anna et al. Interests of Organic Food Consumers. - Registrovaný: Web of Science. In Hradec Economic Days 2018 : Production Economics in the Context of Industry 4.0. International Scientific Conference. Hradec Economic Days : Double-Blind Peer-Reviewed Proceedings Part I. of the International Scientific Conference : January 30-31, 2018, Hradec Králové, Czech Republic. - Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2018. ISBN 978-80-7435-700-8. ISSN 2464-6067, p. 151-158.
    článok

    článok

  8. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Identifying the Impact of Consumer Behavior on Food Sales in the Slovak Republic. In International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018. ISBN 978-602-72911-5-7, pp. 169-178 CD-ROM. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok

  9. Trendy interného kontrolovania v podnikateľských subjektoch vo svetle nových výziev : [recenzovaný zborník vedeckých statí] [elektronický zdroj]. Redakčné a zostaviteľské práce: Juraj Mišún ; vedeckí recenzenti: Ján Kráčmar, Jiří Dušek. 1. vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2018. CD-ROM 118 s. [9,44 AH]. VEGA 1/0135/17. ISBN 978-80-7556-027-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. DANESHJO, Naqibullah et al. Internet Customer Behaviour in Selected European Union Countries. In Interdisciplinarity in theory and practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. - Arad : Adoram, 2018. ISSN 2344-2409, 2018, no. 15, pp. 20-26 online. VEGA 1/0251/17.
    článok

    článok