Výsledky vyhľadávania

  1. MIKULCOVÁ, Katarína. Súťaže sú vďačný marketingový nástroj. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 1, s. 24-25.
    článok

    článok

  2. Vieme, ako vytvoriť obal, ktorý predáva... In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1339-2433, 2019, roč. 11, č. 4, s. 60-64.
    článok

    článok

  3. BERESECKÁ, Janka - HUDÁKOVÁ, Monika - PAPCUNOVÁ, Viera. Vidiecky turista budúcnosti. In Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2018. ISSN 1804-252X, 2018, roč. 9, č. 2, s. 6-17.
    článok

    článok

  4. ŠPIRKO, Dušan - JANÁKOVÁ, Hana. Súčasné trendy v marketingovej komunikácii. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2018. ISSN 1338-5127, 2018, roč. 10, č. 2, s. 213-221.
    článok

    článok

  5. ŠTRACH, Pavel. Marketing Through Five Senses: on the Use of Sensory Marketing in Marketing Communications. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 3, s. 59-60.
    článok

    článok

  6. MADARÁSZOVÁ, Alexandra. Gender ako nástroj politickej komunikácie. In Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1339-3502, 2018, roč. 13, č. 4, s. 37-51.
    článok

    článok

  7. UHLÍK, Martin - BEDNÁRIK, Jaroslav. Digitálne verzus tradičné komunikačné nástroje v personálnom marketingu. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878, 2018, č. 2, s. 65-78.
    článok

    článok

  8. GUNDOVÁ, Petra - BOROVIČKOVÁ, Veronika - IŽOLDOVÁ, Dominika. Módny blog-efektívny nástroj marketingu? In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878, 2018, č. 2, s. 98-104.
    článok

    článok

  9. KOLÁŘ, Vojtěch. E-shopy našly v obalech marketingový nástroj. In Logistika. - Praha : Economia, 2018. ISSN 1211-0957, 2018, roč. 24, č. 3, s. 42-44.
    článok

    článok

  10. BAREŠOVÁ, Petra - HORÁKOVÁ, Monika - URBÁNEK, Tomáš. An Aging Population: A Competitive Advantage for Companies. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728, 2018, no. 1, pp. 5-22.
    článok

    článok