Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 67  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003627 xkni^"
  1. MALÍČKOVÁ, Lucia. Význam marketingového inštrumentária pri rozvoji športového odvetvia so zameraním na ženský golf : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2024. 175 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce6.2 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  2. BEDNÁROVÁ, Lucia. Benchmarking v procese environmentálneho marketingu : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 81 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4876-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha : GRADA Publishing, 2019, dotisk 2021. 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. CARLOS, Gil. Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 196 s. ISBN 978-80-271-1296-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. BAYLE-TOURTOULOU, Anne-Sophie - BADOC, Michel. The Neuro-Consumer : Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumer's Brain. Abingdon : Routledge, 2020. 321 s. ISBN 978-0-367-89590-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. ČAKANOVÁ, Lucia. Moderné nástroje a techniky marketingovej komunikácie - influencer marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Dorčák. Bratislava, 2020. 117 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce8.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. DRÁBIK, Henrich. Marketingové nástroje v procese prepájania akademickej sféry a hospodárskej praxe : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2018. 185 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  8. Autenticita v kontextu cestovního ruchu. Aktuální problémy cestovního ruchu.. Mezinárodní konference. Autenticita v kontextu cestovního ruchu: aktuální problémy cestovního ruchu : recenzovaný sborník z 13. mezinárodní konference, 28. února – 1. března 2018, Jihlava, Česko. 1. vydání. Jihlava : Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2018. online 518 s. ISBN 978-80-88064-36-7.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF24.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. GÚČIK, Marián et al. Marketing podnikov cestovného ruchu. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 248 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-812-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  10. BARTOŠ, Adam. Komparácia prístupu výrobných družstiev k marketingu v Slovenskej republike a v Českej republike : dizertačná práca. Školiteľ: Nora Grisáková. Bratislava, 2018. 148 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha310.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.