Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 282  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003627 xpca^"
  1. ARTYUKHOVA, Nadiia et al. Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description. In Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects 2023. International Interdisciplinary Scientific Conference. 3rd International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects” 2023 : London, UK, October 14-15, 2023. - Les Ulis : Édition Diffusion Presse Sciences, 2023. ISSN 2267-1242, pp. 1-16. VEGA 1/0392/23.
    článok

    článok

  2. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  3. ŠTETKA, Peter - GRISÁKOVÁ, Nora. Cross-cultural Segmentation: Hierarchical Clustering Analysis Using Hofstede's Cultural Model. In Sustainable Business Development Perspectives 2022 : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2022. ISBN 978-80-280-0197-1, pp. 262-277. VEGA 1/0646/20.
    článok

    článok

  4. MURA, Ladislav. [Eva, Hanuláková a kol., 2021. Marketing. Nástroje, stratégie, ľudia a trendy.] : [Bratislava: Wolters Kluwer. 363 s. ISBN 978-80-571-0438-4.]. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 3, s. 60-62. Recenzia na: Marketing : nástroje, stratégie, ľudia a trendy / Eva Hanuláková a kolektív ; recenzovali: Ferdinand Daňo, Ivan Nový. 1. vydanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2021. - ISBN 978-80-571-0438-4.
    článok

    článok

  5. HULA, Róbert. Neuromarketing as a Tool for Data Acquisition in Consumer Behaviour. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2455-9, p. 25.
    článok

    článok

  6. CHROBÁK, Marián. Conjoint metóda v predaji drevárenských výrobkov. In Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I.. Vedecký Workshop. Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. : elektronický zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISBN 978-80-225-5001-7, s. 127-136.
    článok

    článok

  7. PALENČÁROVÁ, Jana - ABULADZE, Lasha - BLŠTÁKOVÁ, Jana. Goal Setting and KPI Measurement as Tools for Broader Use of Online Gamification. In EDAMBA 2021. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4930-1, pp. 369-382 online. VEGA 1/0412/19.
    článok

    článok

  8. CHOMOVÁ, Katarína. Udržateľný marketing : nová éra marketingu. Recenzenti: Ľubica Knošková, Katarína Procházková, Radoslav Mizera. 1. vydanie. Bratislava : Education. Sustainability. Bratislava., 2022. 225 s. [11,95 AH]. VEGA 1/0398/22. ISBN 978-80-974382-0-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. JANKOVIČ, Michal - VÁVRA, Michal. Marketing Search Engines as Part of the Application of Artificial Intelligence to the Customer. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2, pp. 83-94. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  10. WEISS, Erik - WEISS, Roland - ZUZIK, Jozef. Nové trendy marketingovej komunikácie v cestovných agentúrach. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021) : Reviewed Proceeding of Posts from an 13. International Scientific Conference, February 24th – 26th, 2021 (Košice and Online Conference via Microsoft Teams, Slovakia). - Košice : KKM PHF, 2021. ISBN 978-80-225-4805-2, pp. 28-35 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.