Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003640 xpca^"
  1. FAŠIANG, Tomáš - GEŽÍK, Pavel. Options for Analyzing Consumer Behavior in Brick-and-Mortar Stores During the Pandemic SARS-COV-2. In Marketing Identity : New Changes, New Challenges. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726, pp. 376-386 online. VEGA 1/0606/21, VEGA 1/0427/20.
    článok

    článok

  2. KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group. In Marketing Identity : New Changes, New Challenges. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726, pp. 407-416 online. VEGA 1/0657/19.
    článok

    článok

  3. CORONIČOVÁ HURAJOVÁ, Jana - HAJDUOVÁ, Zuzana - ANDREJOVSKÝ, Pavol. Quantification of Educational Process Parameters Using New Technologies. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISSN 2464-6733, 2019, vol. 9, no. 1, pp. 77-80 online. KEGA 026 EU-4/2018.
    článok

    článok

  4. ARNOLD, Caroline L. Malými krokmi k veľkej zmene. Preložila Eva Vehnerová. 1. vyd. Bratislava : Eastone Books, 2014. 190 s. [10 AH]. Open mind. ISBN 978-80-8109-248-0.
  5. LESÁKOVÁ, Dagmar. Habits in consumer behaviour. In ICABR 2011 : 7. international conference on applied business research : Brno, November 28 - December 2, 2011. - Brno : Mendel university in Brno, 2011. ISBN 978-80-7375-603-1, s. 410-416 online. Dostupné na : <http://www.conferencealerts.com/show-event?id=ca1838s0>
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.