Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 54  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003848 xcla^"
  1. Čaká nás cenový striptíz. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 1, s. 7-9.
    článok

    článok

  2. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Predajne na vidieku? Čistá charita! In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 3-4/2017, č. 34, s. 26-28.
    článok

    článok

  3. VALÁŠKOVÁ, Katarína. Analýza podnikových aktivít vybraných obchodných zariadení z pohľadu spotrebiteľskej politiky. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2014. ISSN 1337-0839, 2014, roč. 8, č. 2, s. 7-19.
    článok

    článok

  4. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Motivujte personál, aby predal viac. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, máj/jún 2013, roč. 3, č. 11, s. 18-19.
    článok

    článok

  5. DRAHOVSKÝ, Ľubomír. Potravinársky obchod má za sebou ďalší ťažký rok. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, marec/apríl 2013, roč. 3, č. 10, s. 18-19.
    článok

    článok

  6. HINKOVÁ, Andrea. Kríza nás mení a unavuje. In Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. - Bratislava : SON MEDIA, 2013. ISSN 1335-9266, 2013, roč. 17, č. 6-7, s. 6-7.
    článok

    článok

  7. Usilujú sa o osobnejší prístup k zákazníkom. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : ECOPRESS, 2010. ISSN 1335-2008, November 2010, roč. 15, č. 11, s. 16.
    článok

    článok

  8. KRAJMEROVÁ, Eva. Číňania kupujú hlavne potraviny. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : ECOPRESS, 2010. ISSN 1335-2008, jún 2010, roč. 15, č. 6, s. 30.
    článok

    článok

  9. SOROKOVÁ, Tatiana. Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105, 2010, roč. 5, č. 1, s. 4-14.
    článok

    článok

  10. SIMANAVIČIENĖ, Žaneta - ŠLIUPAS, Rokas. Seasonal trends in Lithuanian stock market. In Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2010. ISSN 1802-8527, 2010, roč. 4, č. 6, s. 38-47.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.