Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003855 xpca^"
  1. OŽVOLDOVÁ, Katarína. Kategorizácia textu ako formy obsahu na internete. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 22-31 online.
    článok

    článok

  2. KUCHTA, Martin. Efektivita investícii do produkovaného obsahu. In Natívny magazín. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019, 9.12.2019 [1-2] online [1,4 NS]. Dostupné na : <https://www.nativne.sk/efektivita-investicii-do-produkovaneho-obsahu/>
    článok

    článok

  3. MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - ŽÁK, Štefan. Privacy Protection versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers. - Registrovaný: Web of Science. In Connectist: Istanbul University : Journal of Communication Sciences. - Istanbul : Istanbul University. ISSN 1302-633X, 2018, no. 54, pp. 117-140 online. 1-17-106-00.
    článok

    článok

  4. MIKLOŠÍK, Andrej. Search Engine Marketing Strategies: Google Answer Box-related Search Visibility Factors. In Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy. - Hershey : IGI Global (Business Science Reference ), 2018. ISBN 9781522563075, pp. 463-485 online. 2015-PSD-PAV-01.
    článok

    článok

  5. NAŠČÁKOVÁ, Jana - DANKOVÁ, Lenka. Hodnotný obsah – inovatívny marketingový nástroj. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 89-92 online.
    článok

    článok

  6. HOJDIK, Vladimír. Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 55-64 CD-ROM. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok

  7. PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Decent - decentralizovaná distribúcia internetového obsahu. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 42-43. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok

  8. BREVENÍKOVÁ, Daniela. Comenius's heritage to modern education from the perspective of a foreign language teacher. In DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society. international scientific and professional conference. DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society : international scientific and professional conference : 4th-7th December 2013, Györ, Hungary. - Györ : University of West Hungary, 2014. ISBN 978-963-334-185-8, s. 236-240.
    článok

    článok

  9. MLÁKAY, Jozef. Význam dizajnu na trhu konkurencie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 13-15. VEGA 189 1/4590/07 "Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa".
    článok

    článok

  10. ORBÁNOVÁ, Darina. Výber obsahu vzdelávania ako aktuálny problém súčasnosti. In Fórum pedagogiky 2006 : transformácia vzdelávania smerom k potrebám európskeho trhu práce. - Bratislava : Metodicko-pedagogické centrum v Bratislave, 2006. ISBN 80-8052-255-3, s. 108-114.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.