Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 58  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003864 xcla^"
  1. MATZ, Jozef. Z nuly medzi elitu trailového sveta - Inov 8 útočí s revolučným grafénom. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 5-6, s. 14-15.
    článok

    článok

  2. BOBÁŇ, Václav. Juraj Fehervari: Be Lenka vyrába výnimočné produkty s vyšším zmyslom. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 5-6, s. 3-5.
    článok

    článok

  3. KOLÁŘ, Vojtěch. Made in China už se tolik nevyplácí. In Logistika. - Praha : Economia, 2018. ISSN 1211-0957, 2018, roč. 24, č. 6, s. 17-19.
    článok

    článok

  4. Ani najlepší produkt sa nepredá sám. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 6, s. 26-28.
    článok

    článok

  5. BUBLÍKOVÁ, Barbora. Neodbytná královna americké módy. In Moderní řízení. - Praha : Economia, 2017. ISSN 0026-8720, 2017, roč. 52, č. 5, s. 52-54.
    článok

    článok

  6. HUBINÁKOVÁ, Henrieta. Sebaúčinnosť zákazníka ako jeden z determinujúcich osobnostných faktorov pri výbere značky tenisiek. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 79-85 online.
    článok

    článok

  7. RAGHUNATHAN, Anuradha. Kľukatá cesta Baťu po Indii. In Forbes. - Nitra : Barecz & Conrad Media, 2015. ISSN 1338-2527, 2015, roč. 5, č. Október, s. 66-68.
    článok

    článok

  8. LEGÉŇ, Marek. Lekár, ktorý obul Európu. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2014. ISSN 1335-0684, 16. októbra 2014, roč. 24, č. 41, s. 42-43.
    článok

    článok

  9. VITTEKOVÁ, Darina. Slovenské topánky smerujú viac za hranice. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2011. ISSN 1335-2008, december 2011, roč. 16, č. 12, s. 14.
    článok

    článok

  10. TOMČÍK, Peter. Miery rastu sú priaznivé. In Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. - Bratislava : SON MEDIA, 2011. ISSN 1335-9266, 2011, roč. 15, č. 6, s. 21.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.