Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003864 xpca^"
  1. PRUŽINSKÝ, Michal - MUCHA, Martin - MEDVECOVÁ, Ivana. Sales promotion of brand shoes business enterprise. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 4th international scientific conference : october 20 - 21, 2016, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4293-7, s. 183-188 online.
    článok

    článok

  2. RABATINOVÁ, Marcela. Štruktúra konečnej spotreby domácností v SR. In Nové výzvy v oblasti verejných financií : [recenzovaný] zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4184-8, s. [1-5] CD-ROM. VEGA 1/0443/15.
    článok

    článok

  3. HUDÁKOVÁ, Ivana. Baťa: " Áno, aj ja som hokynár.". In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 1, s. 10-11.
    článok

    článok

  4. GROSSMANOVÁ, Marta - VOJTKOVÁ, Mária - KITA, Pavol. Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes. In Vezetéstudomány. - Budapest : Budapesti Corvinus egyetem, 2009. ISSN 0133-0179, 2009, évf. XL, sz. 6, s. 60-67.
    článok

    článok

  5. KITA, Pavol. Vybrané faktory ovplyvňujúce vernosť značke spotrebiteľa na slovenskom trhu športovej obuvi. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6, s. 76-93.
    článok

    článok

  6. VOJTKOVÁ, Mária - KITA, Pavol. Vernosť značke a spotrebiteľ: aplikácia na trh športovej obuvi. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 2, s. 109-121. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    článok

    článok

  7. HO THI THU HOA. Zahranično-obchodná politika Vietnamu. In Verejná správa a regionálny rozvoj. Medzinárodná vedecká konferencia. Verejná správa a regionálny rozvoj : zborník z medzinárodnej vedeckej konferecie konanej pod záštitou primátora mesta Trenčín Ing. B. Cellera a člena bankovej rady NBS JUDr. L. Balka, CSc. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2006. ISBN 80-8075-157-9, s. 78-82. VEGA č. 1/2640/05.
    článok

    článok

  8. JAMNICKÝ, Peter. Prínos Tomáša Baťu k riešeniu otázky bývania zamestnancov. In Nehnuteľnosti a bývanie : internetový vedecký časopis. - Bratislava : Stavebná fakulta, Slovenská technická univerzita, Katedra ekonomiky a riadenia stavebníctva, 2006. ISSN 1336-9431, 2006, roč. 1, č. 1, s. 70-74. VEGA č. 1/3781/06 "Európsky rozmer bytovej politiky a rozvoja bytovéhop sektora na Slovensku".
    článok

    článok

  9. POSPÍŠILOVÁ, Jana - VALOVIČOVÁ, Edita. Nemecko-slovenský obrazový slovník s odbornými textami : doplnková učebnica pre SOŠ, SOU a ZSŠ ... Bratislava : KONTAKT PLUS, s.r.o., 2005. 144 s. ISBN 80-88855-60-8.


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.