Výsledky vyhľadávania
- MERCER, Z. Christopher - HARMS, Travis W. Business Valuation : An Integrated Theory. 3rd Edition. Hoboken : WILEY, 2021. 482 s. Wiley Finance Series. ISBN 978-1-119-58309-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- The Oxford Handbook of Corporate Social Responsibility : Psychological and Organizational Perspectives. Oxford : Oxford University Press, 2019. 693 s. ISBN 978-0-19-880228-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Štatistická ročenka regiónov Slovenska 2018. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2018. 437 s. ISBN 978-80-8121-685-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- HORVÁTHOVÁ, Petra - BLÁHA, Jiří - ČERNEK, Martin. Základy managementu. 2. vydaní. Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2017. 266 s. Economics Textbooks. ISBN 978-80-248-4102-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- BURNES, Bernard. Managing change. 7th ed. Harlow : Pearson, 2017. 649 s. ISBN 978-1-292-15604-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- Fostering Innovation in the Public Sector. Paris : OECD, 2017. 249 s. Dostupné na : <http://www.oecd-ilibrary.org/governance/fostering-innovation-in-the-public-sector_9789264270879-en> ISBN 978-92-64-27086-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Aktuálne problémy znaleckého dokazovania : zborník vedeckých statí. Redakčné a zostavovateľské práce: Iveta Sedláková, Andrea Čorejová. 1. vydanie. Žilina : EDIS-vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2017. CD-ROM 136 s. ISBN 978-80-554-1362-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Organizational Routines : How They Are Created, Maintained, and Changed. Edited by: Jennifer Howard-Grenville, Claus Rerup, Ann Langley, Haridimos Tsoukas. New York : Oxford University Press, 2016. 267 s. Perspectives on Process Organization Studies. ISBN 978-0-19-875948-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ŠIMÁK, Ladislav. Krízový manažment vo verejnej správe. 2. preprac. vyd. Žilina : EDIS-vydavateľské centurm ŽU, 2016. 263 s. Vysokoškolské učebnice. ISBN 978-80-554-1165-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- HUGHES, Tim - REYNOLDS, Matt. Social selling : techniques to influence buyers and changemakers. London : Kogan Page, 2016. 194 s. ISBN 978-0-7494-7801-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]