Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004162 xpca^"
  1. KRNÁČOVÁ, Paulína - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Tovaroznalectvo potravinárskeho tovaru : praktikum. Recenzenti: Alica Lacková, Igor Kačeňák, Vanda Rogovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 183 s. [9,15 AH]. ISBN 978-80-225-4695-9.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené5 MBdostupné po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. MANDŽÁK, Peter. Ekonómia piva. In Monitor hospodárskej politiky. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 2453-9287, 2019, č. 2, s. 6-8 online. ITMS 26240120032.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené147.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. JANKOVIČ, Patrik - MANDŽÁK, Peter. Čo ovplyvňuje chuť na pivo : determinanty spotreby piva v Európe. In Monitor hospodárskej politiky. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 2453-9287, 2019, č. 2, s. 9-13 online. ITMS 26240120032.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené556.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. JANKOVIČ, Patrik. Slnko - voda - pivo. In Monitor hospodárskej politiky. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 2453-9287, 2019, č. 2, s. 14-18 online. ITMS 26240120032.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené493.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. JANKOVIČ, Patrik. Kde, kedy a ako sa varilo pivo. In Monitor hospodárskej politiky. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 2453-9287, 2019, č. 2, s. 19-21 online. ITMS 26240120032.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené432.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. GRISÁKOVÁ, Nora - HICOVÁ, Lea. Citlivosť dopytu a jeho vplyv na rozhodovanie firmy. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 3, s. 21-32 online. VEGA 1/0876/17.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.2 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. LIESKOVSKÁ, Vanda. Integrovaná marketingová komunikácia v maloobchode. In Management integrované marketingové a podnikové komunikace. - Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2018. ISBN 978-80-86747-48-4, s. 33-69 [1,8 AH].
    článok

    článok

  8. VÁLEK, Juraj. The Slovak Beer Industry after the Entry into the European Union. - Registrovaný: Web of Science. In Finance and risk 2015. International scientific conference. Finance and risk 2015 : proceedings of the 17th international scientific conference : 23. - 24. november 2015, Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4218-0, s. 31-36. VEGA 1/0443/15.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF238.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  9. NAŠČÁKOVÁ, Jana. Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby. ISSN 1337-7094, 2015, č. 32, s. 50-52 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF377.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. RUŽIČKA, Tomáš. Budovanie vzťahu so zákazníkom prostredníctvom sociálnych médií. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 258-265 CD-ROM.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF591 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.