Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1708  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004271 xpca^"
  1. LIKHONOSOVA, Ganna et al. Ekonomické výzvy a regulace. In Výzvy a příležitosti pro udržitelnost a hospodářský rozvoj v digitální éře : studia. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2025. ISBN 978-80-7556-145-9, s. 104-140.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené891.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. VAVROVÁ, Katarína et al. Smart City 4.0 as the Concept of Strategically Managed Sustainable Urbanism. - Registrovaný: Web of Science. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad. ISSN 2334-6191, 2025, vol. early access, pp. [1-14]. VEGA 1/0110/24, IVSUPS2302.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. BANDA, Federico. Adaptácia umelej inteligencie v podnikoch. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 4-23. VEGA 1/0109/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené466.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. BAZIUK, Andriana - HANÁK, Róbert. Faktory ovplyvňujúce implementáciu umelej inteligencie v organizáciách: individuálne a organizačné determinanty. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 24-35. VEGA 1/0767/21, VEGA 1/0794/25.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené263.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František. E-Commerce Sales of Enterprises in the Context of Covid-19 Pandemic. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 36-46. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené364 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. KOCÚROVÁ, Nina. The Financial Quantification of Various Business Programs Aimed at Enhancing Digital Skills. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 60-72. VEGA 1/0767/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené312.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. OSTRIHOŇOVÁ, Miroslava - HAJDUOVÁ, Zuzana. Vplyv umelej inteligencie na podnikovú kultúru a motiváciu zamestnancov. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 73-84. VEGA 1/0109/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené356.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. SAWANT, Vitin Purso et al. HR Competencies for Industry 4.0: Navigating Digital Transformation in Slovak Enterprises. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 85-100. VEGA 1/0188/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené615.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. SOĽAVOVÁ, Monika - BOLEK, Vladimír. Súčasný kompetenčný model polygrafického priemyslu na Slovensku. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 101-119. VEGA 1/0520/24, VEGA 1/0662/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené435.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. RENNER, Manfred - GÜHRING, Patrick - MARKOVIČ, Peter. Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 120-147. VEGA 1/0109/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené676.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.