Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 39  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004276 xpca^"
  1. ELIAŠOVÁ, Darina et al. Obchodné podnikanie. Recenzovali: Dana Benešová, Adrián Pavlík. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. 207 s. [15,57 AH]. ISBN 978-80-225-4461-0. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 3]
  2. STRÁŽOVSKÁ, Helena et al. Obchodné podnikanie na prahu 21. storočia. Recenzovali: Ľudmila Lipková, Stanislava Veselovská, Ladislav Bažó. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2017. 283 s. [15 AH]. ISBN 978-80-89710-35-5. [Počet ex. : 18, z toho voľných 13, prezenčne 4]
  3. JERGOVÁ, Natália. New trends in marketing communications of enterprises. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 39-42 CD ROM.
    článok

    článok

  4. STRÁŽOVSKÁ, Helena et al. Ekonomické procesy v obchodnom podnikaní. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2015. 420 s. [18,78 AH]. Economics. ISBN 978-80-89710-15-7. [Počet ex. : 27, z toho voľných 23, prezenčne 4]
  5. JERGOVÁ, Natália. Audit marketingových systémov. In Marketing a obchod v teórii a praxi. Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015. ISBN 978-80-225-4186-2, s. 17 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. GROSSMANOVÁ, Marta. Interkultúrny aspekt v obchodných rokovaniach. In Pluralistic approaches to languages and cultures in education. International scientific conference. Pluralistic approaches to languages and cultures in education : conference proceedings, 26th-27th november 2014, Smolenice, Slovakia. - Trnava : Trnava University, [2015]. ISBN 978-80-8082-852-3, s. 66-72.
    článok

    článok

  7. JERGOVÁ, Natália. Inovácie a ich význam v marketingu MSP. In Marketing a obchod v teórii a praxi. Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015. ISBN 978-80-225-4186-2, s. 16 CD-ROM. VEGA 1/0328/13. 1/0328/13, VEGA, Modelovanie kauzálnych vzťahov inovácií v malých a stredných podnikoch.
    článok

    článok

  8. STRÁŽOVSKÁ, Helena et al. Náuka o obchodnom podnikaní. Recenzovali: Ľudmila Lipková, Mária Pachingerová. [1. vyd.]. Bratislava : Sprint 2, 2014. 334 s. [16,06 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-98-5. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  9. VÁVROVÁ, Věra et al. Possibilities and Problems of Using Pupillary Reflex for Subconscious Detection of Consumer Preferences. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Metalurgija. - Zagreb : Croatian Metallurgical Society. ISSN 1334-2576, 2014, vol. 53, no. 1, pp. 85-88. Dostupné na : <http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=153477>
    článok

    článok

  10. FODRANOVÁ, Iveta - ŠUTEROVÁ, Viola. Obchodné podnikanie - praktikum. Recenzenti: Mária Pachingerová, Michal Greguš. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 143 s. [6,65 AH]. ISBN 978-80-225-3558-8. [Počet ex. : 15, z toho voľných 11, prezenčne 4]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.