Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004447 xpca^"
  1. SZARKOVÁ, Miroslava. Reputačný kapitál a marketingová komunikácia podnikov v personálnej politike podnikov v priemyselnej revolúcii 4.0. Recenzenti: Jozef Králik, Pavol Kita. 1. vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020. 99 s. [4,45 AH]. VEGA 1/0309/18. ISBN 978-80-7556-063-6.
  2. KERBČÁROVÁ, Daniela - SOKOLOVÁ, Simona. Systém a štruktúra systému odmeňovania zamestnancov v podniku. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, 2017, roč. 7, č. 1, s. 20-25 online.
    článok

    článok

  3. GÁLIK, Rudolf. Fluktuácia: negatívny jav pre podniky i zamestnancov. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433, 2016, roč. 8, č. 11, s. 20-22.
    článok

    článok

  4. BUGÁROVÁ, Milena. Stratégia rozvoja ľudských zdrojov v organizácii. In Scientia Iuveta 2016. medzinárodná doktorandská konferencia. Scientia Iuventa 2016 : zborník z medzinárodnej doktorandskej konferencie: 21. apríl 2016, Banská Bystrica. - Banská Bystrica : Belianum. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2016. ISBN 978-80-557-1084-6, s. 39-48.
    článok

    článok

  5. SZARKOVÁ, Miroslava. Kľúčové manažérske kompetencie v personálnom marketingu. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2015. ISSN 0323-262X, 2015, roč. 44, č. 3, s. 339-349.
    článok

    článok

  6. SZARKOVÁ, Miroslava. Identifikácia kľúčových pracovných miest ako výsledok personálneho auditu v organizácii. In Hradecké ekonomické dny 2015 : ekonomický rozvoj a management regionů. - Hradec Králové : Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2015. ISSN 978-80-7435-548-6, s. 196-201. VEGA 1/0053/12. 1/0053/12, VEGA, Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien.
    článok

    článok

  7. SZARKOVÁ, Miroslava. Klasifikácia pracovných miest ako funkcia personálneho marketingu v organizácii. - Registrovaný: Web of Science. In Hradecké ekonomické dny 2014 : ekonomický rozvoj a management regionů. - Hradec Králové : Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2014. ISBN 978-80-7435-368-0, s. 183-189.
    článok

    článok

  8. RICHNÁK, Patrik. Postavenie personalistiky v elektrotechnickom podniku. In MMK 2014. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2014 : recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník V. : 15. - 19. prosince 2014 Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661423. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISBN 978-80-87952-07-8, s. 90-99 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. ANDREJČÁK, Martin. Schopnosti a zručnosti manažéra v personálnom marketingu. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-6] CD-ROM. VEGA 1/ 0053/2012.
    článok

    článok

  10. ANDREJČÁK, Martin. Úlohy personálneho manažéra v kontexte súčasných zmien. In Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien : [vedecký zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3568-7, s. 43-49. VEGA 1/0053/12. 1/0053/12, VEGA, Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.