Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004464 xcla^"
  1. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Slovenský zákazník rád pokúša šťastie. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 4, s.10-12.
    článok

    článok

  2. KRULIŠ, Kryštof. Nová sociálně-ekonomická agenda Evropské komise a postavení spotřebitelů. In Fórum sociální politiky : odborný recenzovaný časopis. - Praha : Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, 2019. ISSN 1802-5854, 2019, roč. 13, č. 6, s. 26-27.
    článok

    článok

  3. NOVÝ, Michal. Politika v supermarketu: Bojkotujíci spotřebitelé jako agenti sociání změny. In Sociológia : časopis pre otázky sociológie. - Bratislava : Sociologický ústav SAV, 2015. ISSN 0049-1225, 2015, roč. 47, č. 1, s. 87-112.
    článok

    článok

  4. NOVOTNÝ, Josef - DUSPÍVA, Pavel. Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2014. ISSN 1212-3609, 2014, roč. 17, č. 1, s. 153-166.
    článok

    článok

  5. MUSIL, Aleš. Interface between competition policy and consumer policy. In Antitrust : bilingvální časopis pro právo hospodářské soutěže a související oblasi. - Praha : Sdružení KAIROS, 2012. ISSN 1804-1183, 2012, č. 1, s. 6-9.
    článok

    článok

  6. NADÁNYIOVÁ, Margaréta. Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa na globálnom trhu. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878, s. 567-572.
    článok

    článok

  7. BARILLOVÁ, Andrea. Vplyv implementácie smernice 93/13/EHS na postavenie spotrebiteľa v zmluvných vzťahoch na finančnom trhu. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2011. ISSN 1335-0900, Október 2011, roč. 19, č. 8, s.15-17.
    článok

    článok

  8. BAŇÁROVÁ, Ľubica - BARILLOVÁ, Andrea - KOŠŤÁL, Jaroslav. Ochrana spotrebiteľa vo vzťahu k subjektom pôsobiacim na kapitálovom trhu : Spotrebiteľská politika EÚ a SR. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2011. ISSN 1335-0900, jún 2011, roč. 19, č. 6, s. 27-31.
    článok

    článok

  9. ZAJKOVÁ, Daniela. Vybrané modely spotrebiteľského správania a ich význam pri analýze spotrebiteľského správania. In Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5, s. 1-10.
    článok

    článok

  10. HRABAČKOVÁ, Veronika - KUSÁ, Alena. Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 61-67.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.