Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004474 xpca^"
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. COVID-19 v kontexte produktovej politiky. In Riešené projekty - vedecké problémy. Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2020. ISBN 978-80-225-4745-1, s. 38-42 CD-ROM. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  2. MLÁKAY, Jozef. Dizajn a inovácia produktov. In Inovácie v podnikateľskom prostredí 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4224-1, s. 81-85 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  3. GUBOVÁ, Klaudia. Environmentálny profil výrobku - ekodizajn. In Procesný manažment v rozvoji podnikov na Slovensku - III : zborník príspevkov z vedeckého seminára Katedry manažmentu výroby a logistiky (pri príležitosti Týždňa vedy) : Bratislava, [11. november 2013]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3814-5, s. [34-42] CD-ROM.
    článok

    článok

  4. MLÁKAY, Jozef. Zviditeľnenie firiem využívaním dizajnu. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 19. 9. 2013 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3737-7, s. 91-95 CD-ROM. KEGA 017EU-4/2013. 017EU-4/2013, KEGA, Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí.
    článok

    článok

  5. OSUSKÁ, Lenka - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Dizajn ako konkurenčná výhoda firmy Rona a zvyšovanie povedomia o značke. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-8]. KEGA 024EU-4/2012.
    článok

    článok

  6. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Bioprodukty ako súčasť produktovej politiky. In Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu: dôsledky hospodárskej krízy - výzva pre marketing. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-217-0, s. 89-94. APVV Slovensko-Poľsko 0040-09.
    článok

    článok

  7. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. Distribučný manažment. 3. dopln. vyd. Hronský Beňadik : Daniel NETRI, 2009. 232 s. [11,6 AH]. ISBN 978-80-89416-00-4. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  8. SRŠŇOVÁ, Jana - FÜZYOVÁ, Ľubica - ROBY, Zuzana. Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku. Bratislava : Sprint dva, 2008. 214 s. Economics. ISBN 978-80-969927-6-8. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  9. MLÁKAY, Jozef. Činitele pôsobiace na konkurenčnú úspešnosť produktov na trhu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 101-107.
    článok

    článok

  10. MAREČKOVÁ, Zuzana. Environmentálny manažment ako súčasť podnikovej stratégie. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2007 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie FPM EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2382-0.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.