Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 422  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004572 xpca^"
  1. FREŠO, Slavomír. The Impact of Environmental Footprint Labeling on Consumer Decision-Making in Food Purchasing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 29-38. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené499.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. LENICKÁ, Barbara - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Innovative Packaging Solutions as a Tool for Environmentally Responsible Development of Companies in the Food and Cosmetics Market. In International Scientific Conference of Doctoral Students. Proceedings of 12th International Scientific Conference of Doctoral Students : Košice, Slovakia, 29th May 2025. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2025. ISBN 978-80-553-4833-9, pp. 89-94. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené326.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. GAJDA, Robert et al. Poziom bezpieczeństwa żywnościowego oraz status socjo-ekonomiczny mogą różnicować wybór miejsca zakupu żywności przez starsze kobiety z regionu Górnośląskiego. - Registrovaný: Scopus. In Żywność : Nauka - Technologia - Jakość. - Kraków : Polish Society of Food Technologists. ISSN 2451-0769, 2025, r. 32, nr. 1, s. 30-45.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF 458.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. GAJDA, Robert et al. Różnice we wzorach żywieniowych starszych kobiet na Górnym Śląsku ze względu na ich sytuację finansową i społeczną. - Registrovaný: Scopus. In Żywność : Nauka - Technologia - Jakość. - Kraków : Polish Society of Food Technologists. ISSN 2451-0769, 2025, r. 32, nr. 1, s. 131-153.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF452.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Comprehensive Research on the Diversification of Consumer Purchasing Behaviour on Food E-Commerce Platforms: an Age-Focused Analysis and Strategic Implications. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 91-107. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené541.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. KOPČÁKOVÁ, Janka - GAJDOŠ, Jozef. Význam digitalizácie a zavedenia samoobslužných pokladní v praxi. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 48-54. VEGA 1/0450/24.
    článok

    článok

  7. HAŠČIK, Štefan - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Researching Aspects of Sustainable Food Consumption in Slovakia. In Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development : International Scientific Journal. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2024. ISSN 1339-3367, 2024, vol. 13, no. 1, pp. 15-20. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF367.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. The Market for Plant-Based Milk Alternatives in Slovakia. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 149-163. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené384.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. ČVIRIK, Marián. Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku. In Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISBN 978-80-223-5826-2, s. 22-30. VEGA 1/0012/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené266.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. WOJCIECHOWSKA-SOLIS, Julia et al. Consumer in the Organic Food Market : Example of Visegrad Countries. Reviewed by: Sebastian Stępień, Michał Roman. 1st Edition. Warszawa : CeDeWu, 2024. 169 s. [8,45 AH]. Grant 22320288. ISBN 978-83-8102-896-7.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF8.1 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.