Výsledky vyhľadávania

  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii ? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok

  2. SABBAGH, Omar et al. The Impact of TQM Practise on Key Performance Indicators: Empirical Evidence from Automotive Dealerships. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2019. ISSN 1212-3609, 2019, roč. 22, č. 1, s. 115-129.
    článok

    článok

  3. GÁŠPÁROVÁ, Eva. Komisionálny predaj z aspektu dane z pridanej hodnoty a účtovníctva. In Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1335-7034, 2019, roč. 24, č. 4, s. 32-39.
    článok

    článok

  4. KOVAĽOVÁ, Jana - BIRKNEROVÁ, Zuzana. Posudzovanie determinantov predajného správania predajcov z pohľadu generácií zákazníkov Baby boom, X, Y a Z. In Manažment podnikania a vecí verejných : vedecko-odborný časopis. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2019. ISSN 2453-8167, 2019, roč. 14, č. 1, s. 1-10.
    článok

    článok

  5. MIČUDOVÁ, Tatiana. Vybrané povinnosti prevádzkovateľov e-shopov pri spracúvaní osobných údajov. In Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1335-7034, 2019, roč. 24, č. 1, s. 39-44.
    článok

    článok

  6. GÁŠPÁROVÁ, Eva. Účtovanie predaja tovarov a služieb prostredníctvom zľavových portálov. In Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1335-7034, 2019, roč. 24, č. 7-8, s. 83-87.
    článok

    článok

  7. BOHA, Hithim Ahmed Emhemed - GLOVA, Jozef. Overview of E-commerce. In Interdisciplinarity in theory and practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. - Arad : Adoram, 2018. ISSN 2344-2409, 2018, no. 17, pp. 7-12.
    článok

    článok

  8. STROS, Michael - ŘÍHA, David - MÖLSTEIN TRÖPPNER, Bodo. The Role of Gender in Salesperson Perception. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 3, s. 11-23.
    článok

    článok

  9. HÝBLOVÁ, Eva - SKALICKY, Roman. Return on Sales and Wheat Yields per Hectare of European Agricultural Entities. In Agricultural economics. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2018. ISSN 0139-570X, 2018, vol. 64, no. 10, pp. 436-444.
    článok

    článok

  10. JANKOVÁ, Nikoleta. Miesto kde vzniká biznis. In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2018. ISSN 1336-9857, Feb-Mar 2018, č. 2-3, s. 52-54.
    článok

    článok