Výsledky vyhľadávania
- ŠKAPA, Radoslav et al. Green purchasing a jeho realita v malých a středních podnicích. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2013. ISSN 1335-9746, 2013, roč. 12, č. 30, s. 30-39.
- HALUZA, Ivan. Medzi skriňami je čoraz dusnejšie. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2012. ISSN 1335-0684, 27. septembra 2012, roč. 22, č. 38, s. 40-42.
- HALUZA, Ivan. Kríza ďalej orezáva zisky. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2011. ISSN 1335-0684, 29. septembra 2011, roč. 21, č. 39.
- DVOŘÁČEK, Jan. Filozofia "Dizajn pre všetkých" a jej využitie v oblasti tvorby a výroby nábytku pre hendikepovaných. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 101-105.
- ŠTÍPALOVÁ, Lenka - DRÁBEK, Josef. Drevársky priemysel na Slovensku. In Ekonomika a manažment podnikov 2011 : [zborník] z medzinárodnej vedeckej konferencie : 4. - 5. októbra 2011, Zvolen. - Zvolen : Technická univerzita vo Zvolene, 2011. ISBN 978-80-228-2284-8, s. 212-217.
- GEJDOŠ, Pavol. Procesný manažment ako nástroj zvyšovania výkonnosti organizácie. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5, s. 549-555. VEGA 1/0360/08.
- Trend Top v priemysle. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684, 28. septembra 2006, č. 38.
- HALUZA, Ivan - BEER, Gabriel. Nábytkárstvo. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2005. ISSN 1335-0684, 8. decembra 2005, č. 48, s. 22-31.
- KRIŠTOFIČOVÁ, Dagmar. Prečo Ikea? Preto! In Profit : dvojtýždenník o ekonomike a spoločnosti. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2003. ISSN 1335-4620, 14.3.2003, č. 10-11, s. 24-25.
- URBANOVÁ, Katarína. IKEA: tajomstvo úspechu sa skrýva v jednoduchosti. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 4, s. 23.