Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004914 xpca^"
  1. KUKURA, Marek. Analysis of Shopping Behavior in the Furniture Segment During the Covid-19. In Marketing Identity : New Changes, New Challenges. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726, pp. 417-425 online. VEGA 1/0587/19.
    článok

    článok

  2. JANKELOVÁ, Nadežda - SZABO, Ľuboslav - KELLO, Martin. Krízový manažment vybraných podnikov v sektore výroby nábytku v podmienkach SR. Recenzenti: Miroslav Grznár, Miroslav Majtán. 1. vyd. Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2017. 144 s. [8,07 AH]. VEGA 1/0109/17. ISBN 978-80-7431-165-9.
  3. KNOŠKOVÁ, Ľubica - DUDEKOVÁ, Alena. Tovaroznalectvo nepotravinárskeho tovaru : praktikum. Recenzenti: Jozef Mlákay, Martina Leščáková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 207 s. [12,54 AH]. ISBN 978-80-225-4223-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  4. KELLO, Martin. Basic Indicators Development in Furniture Production Sector in Selected Countries. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4200-5, s. 423-430 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. HAJDUOVÁ, Zuzana - ANDREJKOVIČ, Marek - ĎURIČEKOVÁ, Denisa. Zlepšovanie procesov pomocou vybraných kvantitatívnych metód. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2013. ISSN 1338-6581, 2013, roč. 2, č. 2, s. 65-72.
    článok

    článok

  6. BÜSSING, Maik. Anwendung neuer Strategieansätze und normierter Wettbewerbsstrategien zur Entwicklung von Unternehmensstrategien für die Möbelindustrie. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave. - [Bratislava] : [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave], [2011]. ISBN 978-80-225-3253-2, s. [1-9].
    článok

    článok

  7. BÜSSING, Maik. Analysis of the current situation of the German furniture industry in the mirror of the globalised markets. - Registrovaný: Web of Science. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5, s. 518-548.
    článok

    článok

  8. BÜSSING, Maik. Entwicklung der grundlegenden strategieebenen innerhalb eines strategieportfolios für die möbelindustrie. In Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2, s. 1-25.
    článok

    článok

  9. KITA, Pavol. Služby formátov predajní s nábytkom z hľadiska slovenských zákazníkov. In Stolársky magazín : odborný časopis na podporu drevárskej a nábytkárskej výroby. - Banská Bystrica : Trendwood-twd, s.r.o. ISSN 1335-7018, 2006, roč. 7, č. 1-2, . s. 66-68.
    článok

    článok

  10. KITA, Pavol. Distribučné kanály na slovenskom trhu s nábytkom. In IBC. International business cooperation. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828, 2005, roč. 16, č. 1, s. 14-15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.