Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 97  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004916 xcla^"
  1. ALMAKSUS, Lucia. Aktuálne trendy "módnych gigantov" v digitálnom marketingu. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2025. ISSN 1211-5622, 2025, roč. 30, č. 2, s. 22-23.
    článok

    článok

  2. ČESAL, Jiří. Textilní a oděvní průmysl tradiční odvětví plné výzev a šancí. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2025. ISSN 1211-5622, 2025, roč. 30, č. 2, s. 6-8.
    článok

    článok

  3. KOPALOVÁ, Libuše. Móda a marketing. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2025. ISSN 1211-5622, 2025, roč. 30, č. 2, s. 9-10.
    článok

    článok

  4. GUNDOVÁ, Petra - VOLOVSKÁ, Viktória. The Influence of Sustainable Fashion on Consumer Behavior of People under 45. In Acta academica karviniensia : [recenzovaný vědecký časopis Slezské univerzity v Opavě]. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2024. ISSN 1212-415X, 2024, roč. 24, č. 2, s. 16-27.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF363.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. GUNDOVÁ, Petra - VOLOVSKÁ, Viktória. Motívy a bariéry nákupu udržateľnej módy generácie Z. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2024. ISSN 2729-8213, 2024, roč. 25, č. 2, s. 48-61.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF428 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. Chceme ukázať, že má zmysel vrátiť sa zo zahraničia domov. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 5, s. 12-17.
    článok

    článok

  7. VARGOVÁ, Ľubica. Povinný triedený zber textilného odpadu na Slovensku už od roku 2024? In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie, a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2022. ISSN 1335-7808, 2022, roč. 22, č. 1, s. 2-4.
    článok

    článok

  8. BAŠA, Kamilla - SZABÓ FARKAS, Emese. Buying Behavior and Planned Obsolescence in the Fashion Industry. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2022. ISSN 1336-3727, 2022, roč. 20, č. 2, s. 12-20.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF915.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  9. OLÁH, Judit et al. Preferences of Central European Consumers in Circular Economy. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2021. ISSN 2585-7258, 2021, vol. 15, no. 2, pp. 99-110.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF404.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. BLECHOVÁ, Eva. Za úspěchem Zary stojí originální dodavatelský řetězec. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 4, s. 18-21.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.