Výsledky vyhľadávania
- RICHNÁK, Patrik. Care of employees as a part of company’s personnel policy. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4429-0, pp. 382-390 online. VEGA 1/0305/15.
- AUTNER, Rudolf - ČAMBALOVÁ, Andrea - OCHOTNICKÝ, Pavol. Základné makroekonomické rámce vývoja slovenskej ekonomiky v roku 2011. COM(2011). Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2011.
- HRUŠOVSKÁ, Dana. Prieskum trhu. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 24-37. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
- AUTNER, Rudolf et al. Základné makroekonomické rámce vývoja slovenskej ekonomiky v roku 2011. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2011. 111 s. [3,1 AH]. ISBN 978-80-89105-44-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
- HRUŠOVSKÁ, Dana. Metódy prieskumu trhu v podmienkach globálnej krízy. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza II. : zborník vedeckých prác. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2011. ISBN 978-80-970622-1-7, s. 88-97.
- ĎURIČEKOVÁ, Denisa - TKÁČ, Michal. Axiomatic design in support of new concept design. In Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. - Košice : PHF EU Košice, 2010. ISSN 1337-6020, 2010, roč. 3, č. 2, s. 27-37.
- ŽÁK, Štefan. K problematike využívania sekundárneho výskumu na úrovni samosprávy. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 21-23.
- SZARKOVÁ, Miroslava. Ako komunikovať s trhom. 1. vyd. Bratislava : SPN, 1992. 43 s. ISBN 80-08-01816-X. [Počet ex. : 8, z toho voľných 7, prezenčne 1]