Výsledky vyhľadávania

  1. SCHROEDER, Roger G. - GOLDSTEIN, Susan Meyer. Operations management in the supply chain : decisions and cases. 7th ed., international student ed. New York : McGraw-Hill Education, 2018. xxi, 500 s. ISBN 978-1-260-08346-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. GÚČIK, Marián et al. Marketing podnikov cestovného ruchu. Recenzovali: Mária Rostášová, Milota Vetráková. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 248 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-812-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. OECD Tourism Trends and Policies 2018. Paris : OECD, 2018. 375 s. OECD Tourism Trends and Policies. Dostupné na : <https://www.oecd-ilibrary.org/urban-rural-and-regional-development/oecd-tourism-trends-and-policies-2018/summary/english_8fba5a92-en?parentId=http%3A%2F%2Finstance.metastore.ingenta.com%2Fcontent%2Fpublication%2Ftour-2018-en> ISBN 978-92-64-28738-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. GSCHWANDTNER, Michael. Impact of New Regulations on Medical Device Manufacturers on the Instance of the Revision of the ISO 13485 Quality Management Standard : dizertačná práca. Školiteľ: Eleonora Fendeková. Bratislava, 2018. 127 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. Reviewers: Marek Roszak ... [et al.]. 1st Edition. Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. 179 s. ISBN 978-83-63978-75-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. KRUPA, Martin. E-shop od nápadu po úspech : kompletný sprievodca pre návrh, vývoj, rozbeh, rast a export úspešného internetového obchodu. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 301 s. ISBN 978-80-8168-862-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. DOGRA, Balram - GHUMAN, Karminder. Rural Marketing : Concepts and Practices. Chennai : McGraw Hill Education, 2017. 352 s. ISBN 978-0-07-066000-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. OECD skills outlook 2017 : skills and global value chains. Paris : OECD, 2017. 161 s. Dostupné na : <http://www.oecd-ilibrary.org/education/oecd-skills-outlook-2017_9789264273351-en> ISBN 978-92-64-27317-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. GAJDOŠÍK, Tomáš - GAJDOŠÍKOVÁ, Zuzana - MARČEKOVÁ, Radka. Informačné technológie v cestovnom ruchu. Recenzenti: Marián Gúčik, Josef Zelenka. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 207 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-587-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  10. Trade in Counterfeit Products and the UK Economy : Fake Goods, Real Losses. Paris : OECD, 2017. 148 s. Dostupné na : <http://www.oecd-ilibrary.org/governance/trade-in-counterfeit-products-and-the-uk-economy_9789264279063-en> ISBN 978-92-64-27905-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]