Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005110 xcla^"
  1. JEŘÁBEK, Martin - HLAVÁČOVÁ, Nicole. Na cestě k polarizaci. Analýza programů švýcarských politických stran (2015-2019). In Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá. - Banská Bystrica ; Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2022. ISSN 1335-2741, 2022, roč. 25, č. 3, s. 31-61.
    článok

    článok

  2. ŠEPTÁK, Miroslav. Rakouské parlamentní volby 2017: Začátek éry Sebastiana Kurze. In Středoevropské politické studie : recenzovaný on-line časopis. - Brno : Masarykova univerzita v Brně. ISSN 1212-7817, 2018, roč. 20, č. 2, s. 86-123.
    článok

    článok

  3. ČAPLIAR, Martin. Rast krajnej pravice vo V4 ako bezpečnostné riziko pre jednotlivé štáty. In Bezpečnostné fórum 2018 : zborník vedeckých prác. - Banská Bystrica : Interpolis, 2018. ISBN 978-80-972673-5-3, s. 62-73.
    článok

    článok

  4. KOLLAROVÁ, Barbora. Vývoj SPD v nemeckom politickom systéme v kontexte jej krízy identity. In Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá. - Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB, 2016. ISSN 1335-2741, 2016, roč. 19, č. 3, s. 100-126.
    článok

    článok

  5. TÓTH, Gabriel. Internet v politickej komunikácii na Slovensku. In Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3879-4, s. 54-68 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. KOVÁŘ, Jan. Europeanisation of Slovak parties’ programmatic documents for EP Elections: A drop in the bucket, or a light at the end of the tunnel? In Slovak journal of political sciences. - Trnava : Fakulta sociálnych vied UCM v Trnave, 2014. ISSN 1338-3140, 2014, vol. 14, no. 1, s. 24-52.
    článok

    článok

  7. KOVÁČOVÁ, Simona - KOVÁČOVÁ, Natália. Efektívne využitie komunikačných nástrojov vo volebných kampaniach ako predpoklad úspechu v parlamentných voľbách 2010. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 364-388.
    článok

    článok

  8. ČEMEZ, Alexander. Líder v kontexte politického marketingu. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 32-38.
    článok

    článok

  9. MALÝ, Jiří. Ekonomický přínos, nebo hrozba? Daňové vize v marketingovém balení. In Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. - Praha : Newton College, 2008. ISSN 1801-7118, 2008, roč. 4, č. 3, s. 66-85.
    článok

    článok

  10. Čo urobia strany po voľbách. In Profit : týždenník o ekonomike a spoločnosti. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2002. ISSN 1335-4620, 6.9.2002, č. 36, s. 8-37.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.