Výsledky vyhľadávania
- BATEMAN, Thomas - KONOPASKE, Robert. M: Management. 7th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2022. 394 s. ISBN 978-1-265-04248-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
- BARTKOVÁ, Lucia. Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 159 s. ISBN 978-80-557-1870-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- DUBCOVÁ, Gabriela - KUBÍK, Peter. Podnikové inovácie podporujúce kvalitu a udržateľnú produkciu : vedecká monografia. Recenzenti: Petr Suchánek, Marek Potkány. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 172 s. ISBN 978-80-225-4902-8.
- KING, Daniel - LAWLEY, Scott. Organizational Behaviour. 3rd Edition. Oxford : Oxford University Press, 2019. 690 s. ISBN 978-0-19-880778-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
- MATIOVÁ, Veronika. Environmentálna zodpovednosť vybraných trhových subjektov v globálnom ekonomickom prostredí : autoreferát dizertačnej práce. Školiteľ: Zdenka Musová. Banská Bystrica, 2019. 39 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- PAPULA, Jozef - PAPULOVÁ, Zuzana - PAPULA, Ján. Strategický manažment : aktuálny koncept pre rýchlo sa približujúcu budúcnosť. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2019. 320 s. ISBN 978-80-7598-535-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 2]
- ŠVEJDOVÁ, Nikola. Možnosti uplatnenia podnikovej diagnostiky v znaleckej činnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Daniela Rybárová. Bratislava, 2018. 163 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- HATCH, Mary Jo. Organization Theory : Modern, Symbolic, and Postmodern Perspectives. 4th Edition. Oxford : Oxford University Press, 2018. 408 s. ISBN 978-0-19-872398-1. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
- DAFT, Richard L. - MURPHY, Jonathan - WILLMOTT, Hugh. Organization Theory & Design : An International Perspective. 3rd Edition. Hampshire : Cengage Learning EMEA, 2018. 588 s. ISBN 978-1-4737-2638-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- ŠTĚDROŇ, Bohumír - ČÁSLAVOVÁ, Eva - FORET, Miroslav. Mezinárodní marketing. 1. vydání. Praha : C. H. Beck, 2018. 289 s. ISBN 978-80-7400-441-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 1]