Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005200 xcla^"
  1. REJNUŠ, Oldřich. Teorie Elliottových vln - jedno z teoretických východisek technické analýzy investičních instrumentů. In Trendy ekonomiky a managementu : vedecký časopis. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2008. ISSN 1802-8527, 2008, roč. 2, č. 3, s. 42-48.
    článok

    článok

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Emocionálne pôsobenie značky. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 3, s. 2-3 [slov. časť].
    článok

    článok

  3. DAFFY, Chris. Riadenie skúsenosti zákazníka : ako využívať neobyčajnú službu na vytvorenie návykovej skúsenosti zákazníka. Preklad. Eva Pijáková. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2002, 2002, roč. 10, č. 2, s. 6-9.
    článok

    článok

  4. VÁVROVÁ, Věra. Image a cena. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622, 2001, roč. 12, č. 2, s. 18-21.
    článok

    článok

  5. Nielen zlákať k nákupu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Február 2000, č. 2, s. 13.
    článok

    článok

  6. ROSOVÁ, Tatiana - JAKUBEK, Martin. Na tému: kto sme. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Február 2000, č. 2, s. 9.
    článok

    článok

  7. MATEIDES, Alexander. Spokojnosť zákazníka. In Mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2000. ISSN 1335-9568, 2000, roč. 7, č. 2-3, s. 192-230.
    článok

    článok

  8. MATEIDES, Alexander - CHMELÍKOVÁ, Ľudmila. Teoretické východiská hodnotenia spokojnosti zákazníka. In Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 1335-7069, 2000, roč. 1, č. 2, s. 148-155.
    článok

    článok

  9. Psychológia trhu. In Obchod : Stratégie v obchode a distribúcii. ISSN 1335-2008, 1998, č. 6, s. 42.
    článok

    článok

  10. CHIALDINI, Robert B. Spouště poddajnosti. Prekl. K. Filgasová. In Strategie : marketing, reklama, média. - Praha : Strategie Praha, 1998. ISSN 1210-3756, 1998, č. 2, s. 47.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.