Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005203 xcla^"
  1. LENGYELOVÁ, Zuzana. Neuromarketing - príležitosť pochopiť spotrebiteľské správanie. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 612-627.
    článok

    článok

  2. ŠULAVÍK, Ján. Explanačný význam pojmu "implicitná filozofia". In Filozofia. - Bratislava : INFOPRESS, 2000. ISSN 0046-385X, 2000, roč. 55, č. 6, s. 494-501.
    článok

    článok

  3. ŠULEK, M. Psychológia v konkurznom konaní. In Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. - Praha : Economia, 1996. ISSN 0026-8720, 1996, roč. 31, č. 10, s. 69-71.
    článok

    článok

  4. ROZVADSKÝ GUGOVÁ, Gabriela - HERETIK, Anton. Robotizmus, workoholizmus, fenomény dnešnej doby. In Znalosti pro tržní praxi 2011 : nová generace pracovníků (Generace Y) : sborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 24. a 25. listopadu 2011. ISBN 978-80-87533-02-4, s. 603-610.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.