Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005209 xcla^"
  1. NAGY, Benedek. Hyperbolic discounting and economic policy. In Národohospodářský obzor : časopis věnovaný otázkám národohospodářským a sociálněpolitickým. - Brno : Ekonomicko-správní fakulta MU, 2010. ISSN 1213-2446, 2010, roč. 10, č. 2-3, s. 71-86.
    článok

    článok

  2. JAROŠOVÁ, Svetlana. Nový návrh rozpočtu únie vyvolal ostrú debatu. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2005. ISSN 1335-0684, 8. decembra 2005, č. 48, s. 10.
    článok

    článok

  3. SCHÖNWIESNER, Roman. Brusel chce siahnuť na britský rabat, Británia sa bude brániť. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2004. ISSN 1335-0684, 22. júla 2004, č. 29, s. 16.
    článok

    článok

  4. FRIMMELOVÁ, Anna. Poskytovanie zliav a DPH. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Člen svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt. - Bratislava : Ecopress, 2002. ISSN 1335-4701, 3.-5. mája 2002, roč. 10, č. 85, s. 23.
    článok

    článok

  5. BARCAJ, Tomáš. Zľavy, skontá, rabaty, bonusy. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Poradca podnikateľa ; Žilina, 2002. ISSN 1335-0897, 2002, č. 14, s. 7-15.
    článok

    článok

  6. TURÓCIOVÁ, Jana. Zľavy, skontá, bonusy z hľadiska podvojného účtovníctva. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Poradca podnikateľa ; Žilina, 2002. ISSN 1335-0897, 2002, č. 14, s. 16-20.
    článok

    článok

  7. HARMANIAKOVÁ, Anna. Účtovné a daňové aspekty poskytovania zliav. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Poradca podnikateľa ; Žilina, 2000. ISSN 1335-0897, 2000, č. 7, s. 43-45.
    článok

    článok

  8. DZUROVÁ, Mária. Predáva lacnejšie, predá viac : jedine spotrebiteľ rozhoduje, čo a kde bude kupovať. In Hospodársky denník : priemysel, obchod, financie, pôdohospodárstvo, vnútorná politika, zahraničie, občiansky život. - Bratislava : THEBEN, 2000. ISSN 1335-4124, 333 - 13. júna 2000, roč. 2, č. 112, s. 15.
    článok

    článok

  9. URBÁNEK, Jan. Marketingový program. In Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. - Praha : QplusQ, 1999. ISSN 1210-4531, Červen 1999, roč. 7, č. 6, s. 13-14.
    článok

    článok

  10. LIPIANSKA, Júlia. Zľavy v obchode. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 11, s. 46.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.