Výsledky vyhľadávania
- ZACHAR, Juraj. Občiansky zákonník. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2024. ISSN 1335-1583, 2024, roč. 29, č. 11-12, s. 2-488.
- SÝKORA, Jozef. Preukazovanie a preskúmavanie vybraných dokladov v samospráve. In Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1337-0197, 2024, roč. 19, č. 6, s. 14-18.
- MAREČEK-KOLIBISKÝ, Martin - KUČEROVÁ, Marta. Uplatnenie základných nástrojov manažérstva kvality pri analýze nezhodných produktov. In Fórum manažéra. - Trnava : VIVAEDUCA, 2020. ISSN 1339-9403, 2020, roč. 16, č. 1, s. 36-47.
- HUBIČKA, Filip. Reverzní logistika musí být rychlá a přesná. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 7-8, s. 13-15.
- Máme sa radi. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 1, s. 30-31.
- ADAMÍKOVÁ, Monika. Účtovanie zliav a reklamácií v podvojnom účtovníctve. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1335-0897, 2019, roč. 24, č. 9, s. 77-96.
- NOVOTNÁ, Ľudmila. Účtovanie reklamácií. In Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1335-7034, 2019, roč. 24, č. 9, s. 26-34.
- NOVOTNÁ, Ľudmila. Účtovanie reklamácií. In Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1335-7034, 2019, roč. 24, č. 7-8, s. 60-68.
- PANČÍKOVÁ, Kristína - MAKOVNÍK, Tomáš. Manažérstvo sťažností zákazníkov vybraných cestovných kancelárií na Slovensku. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2015. ISSN 0139-8660, 2015, roč. 48, č. 3, s. 171-180.
- KURIŠ, Vladimír. Reklamácie ako príležitosť udržať si lojalitu zákazníka. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 8, s. 56-57.