Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005310 xkni^"
  1. CHABRY, Laurence - GILLET-GOINARD, Florence - JOURDAN, Raphaëlle. De la relation client. Paris : Dunod, 2016. 191 s. La boite a outils. ISBN 978-2-10-075453-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. MARTÍN, José María Aznar - TORRES, Ángel Luis Vázquez. Derechos de los consumidores y usuarios de servicios financieros : guía práctica. [S.l.] : Ediciones Experiencia, 2013. 363 s. ISBN 978-84-15179-74-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. GÚČIK, Marián. Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2009. 120 s. ISBN 978-80-8083-839-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. TOMANČÁKOVÁ, Blanka. Ochrana spotřebitele v praxi se vzory a příklady. Praha : Linde Praha, a.s., 2008. 222 s. ISBN 978-80-7101-695-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. GOLDMANN, Heinz M. Wie man Kunden gewinnt : das weltweit erfolgreichste Leitbuch moderner Verkaufspraxis. 14. Aufl. Berlin : Cornelsen Verlag, 2006. 293 s. ISBN 978-3-589-23623-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. DZUROVÁ, Mária. Riešenia reklamácií v obchodných procesoch : vybrané časti : tézy habilitačnej prednášky : odbor habilitovania: obchod a marketing. Hronský Beňadik : NETRI, 2004. 35 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 80-968904-9-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. SMREKOVÁ, Marta et al. Technika zahraničného obchodu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 213 s. ISBN 80-225-1371-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  8. DYNDA, Antonín - DYNDOVÁ, Eva. Slovensko-anglická obchodná korešpodencia. Bratislava : Ister Science, 2001. 512 s. ISBN 80-88683-25-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  9. MESÁROŠOVÁ, Margita. Psychológia predaja. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 131 s. ISBN 80-225-1245-1. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  10. DZUROVÁ, Mária. Reklamácie : kvalita a reklamácie. Bratislava : Eurounion, 1996. 138 s. Ekonomické a právne minimum podnikateľa. ISBN 80-85568-59-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.