Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 30  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005310 xpca^"
  1. TEPLICKÁ, Katarína et al. Improving the Quality of Automotive Components through the Effective Management of Complaints in Industry 4.0. In Applied Sciences. - Basel : MDPI. ISSN 2076-3417, 2023, vol. 13, no. 14, pp. [1-16]. KEGA 010TUKE-4/2023.
    článok

    článok

  2. VAČOKOVÁ, Lenka. Zmeny zákona o ochrane spotrebiteľa v súvislosti s pandémiou koronavírusu a ďalšie zmeny týkajúce sa problematiky spotrebiteľského práva. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 4, s. 372-379 online.
    článok

    článok

  3. Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. Zostavil: Marian Poláček ; recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Miroslav Karlíček. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. CD-ROM 287 s. [14,40 AH]. ISBN 978-80-225-4507-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1

    elektronická kniha

  4. LITOMERICKÝ, Juraj. Inovácia reklamačného konania v obchode a službách spoločností. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4507-5, s. 123-133.
    článok

    článok

  5. LUKÁČOVÁ, Zuzana - MUCHA, Martin. Postavenie a ochrana spotrebiteľa na spotrebiteľskom trhu. In Quality and leading innovation. International scientific conference. Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISBN 978-617-589-144-5, s. 335-340 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. RUŽEKOVÁ, Viera - PAVELKA, Ľuboš. Technika zahraničného obchodu. Recenzenti: Eva Jančíková, Peter Knapik, Helena Vrábelová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. 134 s. [8,33 AH]. ISBN 978-80-225-4420-7. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 4]
  7. HAGAROVÁ, Ráchel. Youstice - riešenie spotrebiteľských sporov modernou cestou. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 182-183. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok

  8. ORGONÁŠ, Jozef et al. Marketing a obchod, ako ich nepoznáte : skriptá pre U3V. Zostavil: Jozef Orgonáš. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 302 s. [16,93 AH]. ISBN 978-80-225-4229-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  9. DZUROVÁ, Mária - TAUCHMANNOVÁ, Bohumila - ORGONÁŠ, Jozef. Metodický materiál, modul č. 5 : pre ZMOS : VP3 - 5. Podnikanie, ochrana spotrebiteľa a privatizácia. 1. vyd. Bratislava, 2015. online [122 s.]. ISBN 978-80-89809-05-9.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. LITOMERICKÝ, Juraj. Hodnotenie kvality poskytovaných služieb v obchode a cestovnom ruchu prostredníctvom mobilných aplikácií. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313, 2015, roč. 7, č. 2, s. 13-16.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.